پیست اسکی توچال افتتاح شد؛

سیدرضا صالحی‌امیری: به علت برخی مسائل فرهنگی مدت‌ها سرمایه‌گذاری جدی در اسکی نداشتیم

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۰:۵۸
کد خبر: ۹۲۳۴۸۶
سیدرضا صالحی‌امیری: به علت برخی مسائل فرهنگی مدت‌ها سرمایه‌گذاری جدی در اسکی نداشتیم
پیست اسکی توچال صبح امروز با حضور رئیس و سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک و همچنین مسئولان فدراسیون افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه کیکاوس سعیدی سرپرست دبیری کمیته المپیک، میریحیایی مدیرعامل مجموعه بین‌المللی توچال و  سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی صبح امروز سه شنبه ضمن بازدید از تمرینات تیم‌های ملی، پیست اسکی توچال را رسما افتتاح کردند.

سیدرضا صالحی امیری در این مراسم گفت: این فضا و این محیط پیست اسکی بسیار فرح بخش است و ما به علت برخی مسائل فرهنگی مدتها سرمایه گذاری جدی در اسکی نداشتیم.

وی ادامه داد: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا همه جوانان با این شرایط بتوانند از اسکی استفاده کنند. خوشبختانه در سالهای اخیر با تلاش سازنده آقای افتخاری به شرایط سازنده ای رسیده است و دی ماه با ۷ ورزشکار به المپیک لوزان اعزام می شویم.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: خوشبختانه پیست اسکی توچال مدیر جوانی دارد که برای توسعه اسکی تلاش زیادی می کند. اگر مجموعه دولت و بنیاد و وزارت ورزش کمک کنند توسعه سخت افزارهای این مجموعه می تواند در جذب جوانان بسیار موثر باشد.

صالحی امیری ادامه داد: این پیست به علت شرایط جغرافیایی ظرفیت خوبی دارد تا مردم استان تهران به خوبی از آن استفاده کنند و من با مسئولان محترم حتما صحبت می کنم تا شرایط خوبی در این مجموعه فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز