پریا شهریاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اهتزاز پرچم ایران در حاشیه خلیج فارس ارزش قهرمانی را بیشتر کرد/ کادرفنی جواب اعتماد کمیته را داد/ برای نخستین‌بار یک ناظر از ایران در جام‌جهانی حضور دارد

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۵:۲۴:۳۷
کد خبر: ۹۲۳۶۹۹
اهتزاز پرچم ایران در حاشیه خلیج فارس ارزش قهرمانی را بیشتر کرد/ کادرفنی جواب اعتماد کمیته را داد/ برای نخستین‌بار یک ناظر از ایران در جام‌جهانی حضور دارد
رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: کشورهای اروپایی چیزی حدود ۳ تا ۴ برابر کشورهای آسیایی در فوتبال ساحلی در طی سال مسابقه رسمی برگزار می کنند و برد اسپانیا در فینال از این نظر نیز اهمیت بالایی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پریا شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی پیرامون قهرمانی ملی پوشان در مسابقات بین قاره‌ای جهان  به خبرنگار برنا گفت: در رقابت های بین قاره ای که یکی از معتبرترین مسابقات دنیا به شمار می‌رود ملی پوشان ما توانستند به قهرمانی دست پیدا کنند و اتفاق مبارک و بسیار خوبی برای این رشته بود که البته شیرینی اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات و در حاشیه خلیج فارس ارزش این دستاورد را بیشتر کرد.

وی افزود: در این رقابت ها با تمام توان حاضر شدیم و آقای اکبری به عنوان برترین گلزن این رقابت‌ها که انتخاب شده بود نیز دچاری آنفولانزای شدید شده بود اما به خاطر عرق به پیراهن تیم ملی در بازی فینال با تمام وجود حاضر شد و توانستیم در یک بازی زیبا و دیدنی با نتیجه ای مقتدرانه تیم اسپانیا را شکست دهیم.

شهریاری در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به قدرت اسپانیا در فوتبال ساحلی عنوان کرد: کشورهای بسیار قدرتمندی در این مسابقات حضور داشتند، از جمله اسپانیا و روسیه که از قاره اروپا در این رقابت ها حاضر بودند و باید به این نکته اشاره کنیم که کشورهای اروپایی چیزی حدود ۳ تا ۴ برابر کشورهای آسیایی در فوتبال ساحلی در طی سال مسابقه رسمی برگزار می کنند. در این رقابت‌ها نیز با تمام قدرت حاضر شده بودند و در فینال ملی پوشان کشورمان موفق شدند با یک بازی حساب شده برد قاطعانه ای را بدست بیاورند و این برد از این نظر هم اهمیت بالایی دارد.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی با اشاره به اینکه خوشبختانه کادر فنی توانست جواب اعتماد کمیته فنی را بدهد، عنوان کرد : بعد از رفتن اوکتاویو که به دلیل مشکلات شخصی از تیم ملی ایران جدا شد و طی سال های حضور وی فوتبال ساحلی به پیشرفت قابل توجهی دست یافت، عباس هاشم پور که سال ها به عنوان کمک اول او  مشغول فعالیت بود از سوی کمیته فنی در راس کادر تیم ملی قرار گرفت و با این نتیجه به بهترین نحو توانستند پاسخ اعتماد را بدهد.

عضو کمیته فوتبال ساحلی کشورمان پیرامون انتخابش به عنوان ناظر مسابقات جام جهانی در کشور پاراگوئه نیز گفت: بنده حدود ۶ سال است که با فیفا و afc به عنوان ناظر همکاری می کنم و در آخرین رقابت هایی که فعالیت داشتم مربوط به المپیک جوانان که در کشور آرژانتین برگزار شد به عنوان ناظر در این مسابقات حضور داشتم. جام جهانی فوتبال ساحلی از ۲۰ نوامبر در کشور پاراگوئه برگزار می شود و بر اساس ابلاغ فیفا قرار است به عنوان ناظر در این رقابت ها حاضر باشم. ابتدا امیدوارم بتوانم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ فوتبال نماینده شایسته ای در این سطح از مسابقات باشم و جای خرسندی دارد که این رقابت‌ها برای اولین با یک ناظر برگزار می شود که آن ناظر نیز از کشور جمهوری اسلامی ایران است.

شهریاری خاطرنشان کرد: فوتبال ساحلی بار دیگر نشان داد پتانسیل بالایی دارد و اینکه ملی پوشان توانستند دل مردم را شاد کنند برای آنها نیز بسیار مهم است. جا دارد از هموطنان مقیم امارات هم تقدیر کنیم که در این مدت با حضور خود به تیم روحیه می دادند و در دیدار فینال در تمام ورزشگاه ایرانیان حضور داشتند و چیزی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر از هموطنان ما نیز بیرون ورزشگاه به دلیل پر شدن ظرفیت نتوانستند بازی را از نزدیک تماشا کنند. امیدواریم در ادامه راه نیز بتوانیم برنامه‌های خود را به بهترین نحو پیاده کنیم و شاهد توفیقات بیشتر فوتبال ساحلی کشور باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز