سیدمحمد علوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرداخت پاداش کلان به عراقی‌ها نمی‌تواند مانع از برد شود/ ملی‌پوشان باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۸:۲۷:۲۴
کد خبر: ۹۲۴۱۷۵
پرداخت پاداش کلان به عراقی‌ها نمی‌تواند مانع از برد شود/ ملی‌پوشان باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان لژیونر بسیار خوبی در تیم ملی داریم که می‌توانند به قول معروف این بازی را در بیاورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمحمد علوی، هافبک اسبق تیم ملی ایران پیرامون بازی حساس امروز تیم‌های ایران و عراق به خبرنگار برنا گفت: درست است این بازی حساسیت بالایی دارد اما نباید این گونه می‌شد که برخی آن را بخواهند به مسائل سیاسی ربط بدهند. از طرفی تجار عراقی برای گلزن این دیدار ویلا در بغداد در نظر گرفتند و البته این کار آنها بیشتر برای ایجاد انگیزه بود. به هرحال فوتبال ارتباطی به این مباحث ندارد و در مستطیل سبز همه چیز مشخص می‌شود.

وی افزود: بازی در زمین بی‌طرف انجام می شود اما هواداران عراقی در اردن زیاد هستند. عراقی‌ها تیم خوبی دارند و چندین لژیونر نیز در این تیم هستند. در این سوی میدان تیم ملی ایران حضور دارد که تیم اول آسیا است. به هرحال باید بازیکنان با تمرکز درون زمین بروند و با انجام یک بازی هوشمندانه از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند و نشان دهند فوتبال ایران جایگاهش کجا است.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: این بازی از آن دیدارهایی است که با هر سیستمی، چه دفاعی چه هجومی ما باید به فکر کسب نتیجه و سه امتیاز باشیم و توان آن را نیز داریم و نباید صرفاً بخواهیم با انجام یک بازی باز به فکر حمله کردن صرف باشیم. ما درحال حاضر بازیکنان لژیونر بسیار خوبی در تیم ملی داریم که می‌توانند به قول معروف بازی را در بیاورند.

علوی تصریح کرد: فوتبال ما در آسیا به جایگاهی رسیده که هم اکنون مدرک مربیگری بین‌المللی صادر می‌کند و همین موضوع می ‌تواند نشان بدهد تا چه حد ما به لحاظ ساختاری پیشرفت کرده‌ایم و فیفا تا چه حد ما و مدرسان ما را قبول دارد. دفاع از شان این فوتبال در زمین بر عهده ملی‌پوشان است و امیدوارم امروز ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال ایران دست‌پر از زمین خارج شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز