سید عبدالحمید احمدی:

سه هزار خانه ورزش روستایی در کشور احداث می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۲۰:۰۵:۴۰
کد خبر: ۹۲۴۵۰۸
سه هزار خانه ورزش روستایی در کشور احداث می‌شود
معاون فرهنگی وتوسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در راستای توسعه و ترویج ورزش روستایی و همچنین عشایر، سه هزار خانه ورزش روستایی در سراسر کشور احداث می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید عبدالحمید احمدی صبح پنج‌شنبه در ششمین جشنواره فرهنگی، آئینی و ورزشی اقوام ایران اسلامی به میزبانی گرمسار، ضمن بیان اینکه ورزش یکی از بسترهای وحدت اقوام ایران‌زمین است، تأکید کرد: توسعه ورزش در روستاها و همچنین در بین عشایر و اقوام مختلف کشور یکی از رسالت‌ها و البته سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است.

وی افزود: برپایی رویدادهای ورزشی در کنار توسعه ورزش بین روستائیان برای رشد و شکوفایی استعدادها امری مهم تلقی می‌شود لذا یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در این زمینه برگزاری جام خوشه‌چین است که در دهه فجر مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جام خوشه‌چین ظرفیتی برای استمرار تعاملات ورزشی و فرهنگی بین اقوام ایرانی است، تأکید کرد: ترویج فرهنگ عمومی، سبک زندگی، ورزش و سلامتی و ... در زمره محورهای این رویداد است.

احمدی با بیان اینکه بیش از سه هزار خانه ورزش روستایی احداث می‌شود، ابراز داشت: هر چه ظرفیت‌های ورزشی بیشتر در اختیار روستایی‌های سراسر کشور قرار گیرد، در توسعه ورزش همگانی موفق‌تر خواهیم بود.

وی به جشنواره اقوام به میزبانی گرمسار نیز اشاره کرد و تأکید داشت: این جشنواره در راستای نزدیکی هرچه بیشتر اقوام، شادی و نشاط مردم مؤثر است.

ششمین دوره جشنواره ملی اقوام و عشایر ایرانی از روز چهارشنبه در گرمسار و بخش ایوانکی برگزار و آذربایجان شرقی، لرستان، گلستان، مازندران، سمنان، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، ایلام، خراسان شمالی و کردستان در آن حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز