ناصر پورعلی‌فرد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بهترین مدال‌ها را در امارات کسب کردیم/ وزارت ورزش در کنار فدراسیون پرورش اندام ایستاده است

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۷:۱۲
کد خبر: ۹۲۴۶۷۸
بهترین مدال‌ها را در امارات کسب کردیم/ وزارت ورزش در کنار فدراسیون پرورش اندام ایستاده است
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خداراشکر ورزشکاران ما توانستند 12 بار پرچم و سرود جمهوری اسلامی ایران را در سالن بین‌المللی فجیره به اهتزاز در بیاورند و طنین انداز شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی پرورش اندام ایران در رقابت‌های جهانی فجیره امارات که با حضور 700 ورزشکار از 73 کشور جهان برگزار شد، توانست با قاطعیت عنوان قهرمانی از آن خود کنند. تیم ملی ایران در این رقابت‌ها با کسب 10 مدال طلا و 4 مدال نقره بر بام جهان ایستاد.

ناصر پورعلی‌فرد، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: این دوره از مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور امارات و با حضور 700 ورزشکار از سراسر دنیا برگزار شد. رقابت‌های سنگینی بود اما خداراشکر ورزشکاران ما توانستند 12 بار پرچم و سرود جمهوری اسلامی ایران را در سالن بین المللی فجیره به اهتزاز در بیاورند و طنین انداز  شوند. بچه‌ها بهترین مدال‌ها را گرفتند و 2 قهرمان قهرمانان جهان را توسط ارزشمند و حیدری در این دوره کسب کردیم که برای ما ارزشمند بود. خداراشکر در پایان تیم ملی ایران با اختلاف امتیاز زیادی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی افزود: تا جایی که بتوانیم به ورزشکاران خدمت خواهیم کرد. همین که همگی سالم رفتیم و برگشتیم و دوستان در کنار ما هستند باید خدا را شاکر باشیم. برای تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران مراسمی خواهیم داشت.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان گفت: احمدی معاون ورزش همگانی وزارت ورزش همیشه فدراسیون ما را مورد عنایت قرار می‌دهد و در تمام مناسبت‌هایمان حضور دارد. در مراسم استقبال از ورزشکاران هم شاهد حضور او بودیم. افتخار می‌‌کنیم که وزارت ورزش در کنار فدراسیون ایستاده و با دل گرمی فدراسیون را حمایت می‌‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز