سیدامین خوشبین در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون‌های جهانی بر مستقل بودن انجمن‌ها تاکید دارند/ نمی‌توان نتیجه مسابقات جهانی را پیش‌بینی کرد

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۱:۲۷
کد خبر: ۹۲۴۶۹۰
فدراسیون‌های جهانی بر مستقل بودن انجمن‌ها تاکید دارند/ نمی‌توان نتیجه مسابقات جهانی را پیش‌بینی کرد
سرمربی تیم ملی جوجیتسو گفت: براساس بودجه و اعزام‌ها، فدراسیون‌های جهانی‌ خیلی بر این مسئله تأکید دارند که انجمن‌ها باید به صورت مستقل باشند و استقلال کامل داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدامین خوشبین، سرمربی تیم ملی جوجیتسو کشورمان، درخصوص اعزام ملی‌پوشان به مسابقات قهرمانی جهان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: این دوره مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهر ابوظبی در کشور امارات است و 23 آبان‌ماه گروه اول که نوجوانان و جوانان هستند به این مسابقات اعزام شدند و 28 آبان نیز تیم بزرگسالان‌مان اعزام می‌شود. ما اردوهایمان در 3 مرحله تشکیل شد. مرحله اول 35 نفر و مرحله دوم ریزش داشت تقریبا زیر 30 نفر بودند و مرحله آخر هم تقریبا 17 روز بچه‌ها در اردو بودند.

وی در ادامه افزود: ما با 11 بازیکن به مسابقات جهانی اعزام می‌شویم. یک ورزشکار جوانان، یک وزرشکار نوجوانان و 9 ورزشکار بزرگسالان. مسابقات در دو استایل برگزار می‌شود. متأسفانه از سال 2014 هیچ اعزامی به مسابقات جهانی نداشتیم. آخرین بار در مسابقات جهانی سال 2014 پاریس بودیم که توانستیم 2 برنز و یک نقره بگیریم. آخرین اعزام تیم‌مان به بازی‌های آسیایی بوده که فقط در استایل فایت بوده و سال 2017 مسابقات  قهرمانی آسیا ویتنام بود که تیم در مسابقات استایل فایت اول شد.

سرمربی جوجیتسو تصریح کرد: یک مشکلی که انجمن‌ها دارند و قول دادند برطرف شود و منتظریم در بحث استقلال انجمن‌ها و آیین‌نامه جدید است که قرار بود  به تصویب برسد که بتوانیم استقلال خود را داشته باشیم. انجمن‌ها با توجه به اینکه شرایط فدراسیون شدن ندارند الان خیلی معضلات دارند. براساس بودجه و اعزام‌ها فدراسیون‌های جهانی‌ بر این  مسئله تأکید دارند که این رشته‌ها باید به صورت مستقل باشند و استقلال کامل داشته باشند.

خوشبین در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از مسابقات چیست، خاطرنشان کرد: ما هیچ‌وقت نمی‌توانیم نتیجه را پیش‌بینی کنیم مخصوصا در رشته‌های رزمی. به نظرم حرفه‌ای نیست یک مربی بیاید صددرصد نتیجه را پیش‌بینی کند. من شرایط تیمم را می‌توانم با توجه به اردوهایی که داشتیم نسبت به کشورهایی که در این رشته درحال رشد هستند مقایسه کنم. ما خیلی کمتر داریم می‌پردازیم به توسعه این رشته ولی الان 70 تا 80 درصد تیم آمادگی دارد و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز