احمدرضا عیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جوجیتسو مظلوم واقع شده است/ امیدوارم در مسابقات جهانی ابوظبی موفق باشیم و نتیجه خوبی را بگیریم

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۰:۴۰
کد خبر: ۹۲۵۱۱۳
جوجیتسو مظلوم واقع شده است/ امیدوارم در مسابقات جهانی ابوظبی موفق باشیم و نتیجه خوبی را بگیریم
عضو تیم ملی جوجیتسو گفت: امیدوارم بتوانیم نتیجه دلخواه را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احمدرضا عیدی، عضو تیم ملی جوجیتسو، درخصوص شرایط خود به خبرنگار برنا گفت: از سال 2011 عضو تیم ملی جوجیتسو هستم و در مسابقات جهانی دو دوره حضور داشتم و عنوان پنجمی جهان را به دست آوردم و در چند مسابقه گرنداسلم عنوان اول و دومی را دارم و دو استایل فایت و نوازا مسابقه می‌دهم که سال 2017 قهرمانی آسیا شدم. در استایل فایت و سال 2014 بازی های آسیایی ساحلی در تایلند بود که عنوان نایب قهرمانی را به دست  آوردم.

سابقه رشته جوجیتسو 

از سال 2011 چون از قبل تمرین می کردم. قبل از 2011 عضو تیم ملی جودو بودم که بعد از آن در خدمت تیم ملی جوجیتسو ایران هستم و در این رشته فعالیت می کنم.

انتقال انجمن جودو به کاراته

واقعیت این است در سال هایی که جودو بودیم مدیریتی نبوده در سالی که ما به کاراته انتقال پیدا کردیم ولی ان‌شاءالله در فدراسیونی که تازه انتقال پیدا کردیم بتوانیم هم حمایت بیشتری داشته باشیم و هم اینکه بتوانیم نتایج بهتری را به دست بیاوریم.

زمان مسابقات جهانی

مسابقات جهانی در ابوظبی برگزار می شود که کمتر از 10 روز دیگر باید روی تاتامی باشیم و ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه دلخواه را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. 

کسب قهرمانی و تعداد مبارزات

با توجه به  جدول و تعدادی که در وزن من هستند فکر می کنم تا فینال باید 4 مسابقه برگزار شود و با مسابقه فینال 5 مسابقه داریم و امیدوارم در فینال بتوانم خودم را برسانم و حضور داشته باشم.

شناخت از حریفان

حریفانم را می‌شناسم و با بعضی از آنها مسابقه دادم و بازی کردم و با توجه به اینکه فیلم‌هایشان بوده یکسری را آنالیز کردیم و امیدوارم این دفعه بتوانیم از سد آنها بگذاریم، گرچه برخی از آنها را در مسابقات و رویدادهای قبلی شکست دادم و امیدوارم امسال بتوانم همه را شکست دهم و به مدال طلا برسم.

رقبای اصلی در ایران در رشته جوجیتسو

رقبای اصلی ما در بخش فایت کشورهای اروپایی به خصوص کشور روسیه، فرانسه، بلژیک و سوئد است که روی این رشته سرمایه‌گذاری بیشتری دارند ولی در کل کشورهای اروپایی در رشته استایل فایت سرمایه‌گذاری بیشتری دارند. آخرین باری که در جهانی حضور داشتم عنوان پنجمی بود و آخرین دوره بود چون چند سالی بود در مسابقات جهانی به دلیل مسائلی که وجود داشته نتوانستیم حضور داشته باشیم و شرایط گونه‌ای بود که نتوانستیم به جهانی راه پیدا کنیم گرچه در آن شرایط ما امکان کسب مدال هم را داشتیم و نتوانستیم و آخرین باری که من شرکت کردم عنوان پنجمی بود.

پیش‌بینی در تیم ملی در کسب مقام و مدال

پیش‌بینی در ورزش‌های رزمی کار سختی است چون با یک اشتباه یا یک کار مثبت ممکن است که نتیجه برگردد ولی حس می‌کنم این تیم بتواند نتیجه خوبی کسب کند با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. 

حرف پایانی

امیدوارم از سمت مسئولین حمایت‌های بیشتری در خصوص این رشته‌ها داشته باشیم به‌خصوص رشته جوجیتسو که مظلوم واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز