پرویز مظلومی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی خودش را با ما وفق داده است/ بازیکنان استقلال یکدل هستند/ مدیریت باید به قول خودش عمل کند

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۴:۲۸:۳۴
کد خبر: ۹۲۵۱۴۳
استراماچونی خودش را با ما وفق داده است/ بازیکنان استقلال یکدل هستند/ مدیریت باید به قول خودش عمل کند
سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: امکاناتی که ما داریم با ایتالیا زمین تا آسمان فرق دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرویز مظلومی، پیشکسوت باشگاه استقلال که در مراسم تجلیل از اسطوره‌های ورزش ایران حضور پیدا کرده بود، در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: تجلیل از بزرگان ورزش حرکت قشنگی است و خوشحالم قدر و منزلت کسانی که واقعا افتخار آفریدند برای مملکت ولی پنهان هستند و دیده نشدند را در این مراسم دانستیم. این کاری که صندوق انجام داد کار قشنگی است و دفعه پیش هم برای نصیری این کار را انجام دادند و من فکر می‌کنم باید بیشتر از اینها به این عزیزان بها داده شود. اینها بدون چشم داشت قهرمان مملکت هستند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند و باید بیشتر به  فکرشان باشیم.

وی در ادامه درخصوص شرایط آبی‌پوشان در لیگ نوزدهم و عملکرد سرمربی ایتالیایی در این تیم گفت: وضعیت خوب است و خوب دارند پیش می‌روند و انشالله اگر حاشیه ایجاد نشود خللی در روند روبه رشدی که استقلال دارد ایجاد نخواهد شد. متاسفانه بعد از بازی با صنعت نفت مشکلاتی ایجاد شد از طریق سرمربی تیم و بازیکنان تیم اعتصاب کرده بودند. در هر صورت مدیریت باشگاه وظیفه دارد رسیدگی کند به مشکلات تیم. البته مشکلات باشگاه همیشه زیاد بوده. بدهی‌هایی که داشته انباشته شده است. مشکلات هست ولی مسئله اصلی خود تیم است که الان هواداران انتظار دارند مدیریت باشگاه مشکلات را سریع‌تر حل کند و بچه‌ها با خیال راحت و آسوده نشان دادند با مشکلاتی که داشتند یک دست و یکدل هستند و برای بزرگی استقلال دارند تلاش می‌کند. هم مربی و هم بازیکنان تیم نباید کاری کنند  که در رونده روبه رشد استقلال خللی ایجاد شود. هواداران الان امیدوار هستند با نتایجی که استقلال گرفته همین طور در لیگ ادامه دهند. دست مدیریت است که حالا قول دادند که مشکلات را حل کنند و بچه‌ها راحت بتوانند به کارشان ادامه دهند.

مظلومی خاطرنشان کرد: همگان فکر نمی‌کردند استقلال این شرایط را در لیگ پیدا کند. از روز اول هم گفتم استراماچونی مربی پرتلاشی هست و زحمت خودش را دارد می‌کشد. یک سری بازیکنان تغییر کردند و زمان می‌برد اینها هماهنگ شوند، چون بالاخره بازی کردن در تیم دیگر با تیم استقلال فرق می‌کند. اوایل کار استراماچونی خیلی  عصبی بود و خیلی درگیر می‌شد. امکاناتی که ما داریم با ایتالیا زمین تا آسمان فرق دارد و مشکل اینجا بود که خودش را با شرایط فوتبال ایران مقایسه می‌کرد ولی کم‌کم خودش را با وضعیت ایران وقف داد و الان به آرامش رسیده و بهتر دارد تمرین می‌دهد و کار می‌کند. به هر صورت دلیل نمی‌شود که مشکلات را نبینیم و درصدد رفع آن نباشیم. استقلال الان مدعی قهرمانی است و اگر می‌خواهد به این شکل بماند بازهم نیاز به تغییرات دارد و در یکی دو پست باید نفراتی را جذب کند که در نیم‌فصل هم برای بازی‌های آسیا تیم پرقدرتی ببندد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز