کارن خانلری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قانون حق پخش تلویزیونی باید توسط صداوسیما اجرا شود/ مجلس آمادگی ورود مجدد به بحث را دارد

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۶:۲۳:۰۷
کد خبر: ۹۲۵۱۹۴
قانون حق پخش تلویزیونی باید توسط صداوسیما اجرا شود/ مجلس آمادگی ورود مجدد به بحث را دارد
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مسابقه برگزار می شود تیم‌ها در قبال درآمدهای حاصل از آگهی‌های تلویزیونی و محیطی حقی دارند که باید پرداخت شود و این در مجلس شورای اسلامی به عنوان یک قانون در آمده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کارن خانلری، نماینده ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی پیرامون موضوع حق پخش تلویزیونی به خبرنگار برنا گفت: نکته واضح و روشن این موضوع این است که بحث حق پخش یک معقوله صحیح و درست است که در تمامی دنیا اجرا می شود وقتی یک مسابقه برگزار می شود تیم ها در قبال درآمدهایی از آگهی های تلویزیونی و محیطی حقی دارند که باید پرداخت شود و این نیز در مجلس شورای اسلامی به عنوان یک قانون در آمده است.

عضو فراکسیون ورزش افزود: البته سازوکار این موضوع به شکل کامل مشخص نشده و بنده فکر می کنم اینکه این موضوع که باید از طریق تعامل حل و فصل شود به ویژه از سوی صداوسیما باید سریع تر باید اقداماتی صورت بگیرد. بحث حق پخش خیلی ساده تر و البته صحیح تر به اجرا دربیاید تا اینکه بخواهیم در بحث بودجه به آن بپردازیم. البته مجلس این آمادگی را دارد که در نهایت به این بحث دوباره بپردازد. معتقدم ابتدا باید دید تعاملات به کجا کشیده می‌شود و فکر می‌کنم حضور اعضای ناظر مجلس بر صداوسیما در بحث حق پخش و برگزاری جلسات مشترک با وزارت ورزش و سازمان صداوسیما می تواند راه گشای این مشکل باشد.

خانلری تصریح کرد: شکی نیست که صداوسیما در این باره استدلال خاص خود را دارد اما به هرحال آنچه که مسلم است قانون را باید اجرا کنیم و امیدوارم با تعامل این مشکل حل شود. پیش از این نیز مشکلات بزرگتر از بحث حق پخش با تعامل میان صداوسیما و ارگان ها و نهادهای دیگر حل شده و فکر می کنم پادرمیانی مجلس بتواند این مشکل را حل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز