کیومرث مهرابی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کشتی‌گیران مدعی در لیگ امسال حضور داشتند/ سال آینده استخوان‌بندی اصلی تیم ملی از همین ورزشکاران لیگ هستند

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۲:۴۷
کد خبر: ۹۲۵۳۹۹
کشتی‌گیران مدعی در لیگ امسال حضور داشتند/ سال آینده استخوان‌بندی اصلی تیم ملی از همین ورزشکاران لیگ هستند
سرپرست تیم کشتی بازار بزرگ گفت: کار حرفه‌ای یعنی این که یک تیم بتواند یارهای خوبی بگیرد و به موقع با ورزشکاران قرارداد ببند. اصولا شب مسابقه یارگیری سخت می‌شود، حتی اگر تیم پشتبانی مالی هم داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کیومرث مهرابی، سرپرست تیم کشتی بازار بزرگ که عنوان قرمانی لیگ امسال را از آن خود کرده است، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص این رقابت‌ها بیان کرد: لیگ امسال نسبت به سا‌ل‌های گذشته از نظر کمی خیلی بهتر بود و حدود 8 تیم در این دوره حضور داشتند، از این بابت واقعا لیگ خوبی بود اما از نظر کیفی تقریبا رقابت فشرده‌ای بین تیم‌ها وجود داشت. تیم‌های لیگ را باید دو قسمت کرد، تیم‌هایی که ریشه‌دار هستند مثل تیم بازار بزرگ ایران که در گذشته با نام بیمه فعالیت داشت، مانند تیم‌های سینا صنعت و قم که چند کشتی‌گیر جوان داشت اما هرساله این سه تیم جزو تیم‌های برتری که همیشه در صحنه هستند، بودند.

وی افزود: تیم‌های جدیدی هم آمدند که یارگیری کردند و بین کشتی‌گیران تیم‌های مختلف یک رقابت بسیار عالی به وجود آمد. اصولا تیم‌هایی که ریشه‌دار هستند مانند سینا صنعت و بازار بزرگ ایران به هدف قهرمانی حاضر می‌شوند.

مهرابی اظهار داشت: تیم‌های دیگر همچون سال اول آن‌ها است، چهره‌های خوبی داشتند که توانستند خودشان را در این دوره از مسابقات مطرح کنند و حتی در رقابت‌ها برای تیم‌های مدعی خطرناک شدند. تیمی که برنامه‌ریزی دارد، مطمئنا با پشتیبانی مالی که دارد در یارگیری‌ها می‌تواند با قهرمان‌ها قرارداد ببندد و این موضوع در ورزش حرفه‌ای مثل کشتی طبیعی است.

سرپرست تیم کشتی بازار بزرگ در پایان گفت: کار حرفه‌ای یعنی این که یک تیم بتواند یارهای خوبی بگیرد و به موقع با ورزشکاران قرارداد ببند. اصولا شب مسابقه یارگیری سخت می‌شود، حتی اگر تیم پشتیبانی مالی هم داشته باشد. تیمی که دیر تشکیل شود و دیر تصمیم بگیرد، معمولا عقب می‌افتد. تیم ما در دو بخش آزاد و فرنگی همیشه وقتی لیگ تمام می‌شود، به فکر قراردادهای سال آینده است. کشتی‌گیران امسال نسبت به سال گذشته تغییراتی داشتند اما برای سال آینده استخوان‌بندی اصلی تیم همین ورزشکاران هستند. بعضی از کشتی‌گیرانی که چهره شدند امسال با ما بودند، سال بعد هم صددرصد آن‌ها را به کار می‌گیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز