امیرحسین فشنگچی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

گل زدن به استقلال همیشه لذت‌بخش است/ هواداران باید وضعیت سرمربی و بازیکنان پرسپولیس را درک کنند

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۶:۴۳:۳۸
کد خبر: ۹۲۵۴۷۰
گل زدن به استقلال همیشه لذت‌بخش است/ هواداران باید وضعیت سرمربی و بازیکنان پرسپولیس را درک کنند
بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است گلزنی با پیراهن این تیم به استقلال لذت بخش است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل سرخپوشان پاکدشت در دیداری تدارکاتی به برتری 3 بر 2 رسید، علاوه بر دبل اسماعیلی گلزنی فشنگچی، بازیکن اسبق پرسپولیس، به استقلال جزو نکات جالب توجه این دیدار بود.

وی درباره این بازی، وضعیت تیمش و گلزنی مقابل استقلال به خبرنگار برنا گفت: ما در نیمه نخست با تیم دوم خودمان بازی کردیم اما در نیمه دوم بازی بهتری ارائه کردیم. دیدار تدارکاتی و دوستانه برای محک نقاط ضعف و قدرت تیم است. درحال حاضر وضعیت ما خوب است و امیدواریم با کسب یکی، دو برد پیاپی در دیدارهای آینده خود را به صدر جدول نزدیک کنیم. تیم ما پتانسیل بالایی دارد اما حریفان نیز دست و پا بسته نیستند و به شخصه به آینده امیدوار هستم.

بازیکن چپ پای اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گلزنی به استقلال آیا لذت بخش بود و وضعیت پرسپولیس را چگونه رصد می‌کند؟ اظهار داشت: گلزنی به استقلال با پیراهن پرسپولیس لذت دارد. این دیدار یک بازی دوستانه بود و بنده پیش از این هم به استقلال در بازی رسمی گل زده بودم اما وقتی لباس پرسپولیس بر تنت باشد و بتوانی میلیون‌ها نفر را خوشحال کنی واقعا حس لذت بخشی است. درباره وضعیت پرسپولیس هم هواداران باید شرایط تیم و سرمربی جدید را درک کنند اما امتیاز ویژه حضور بازیکنان خوب در تیم است و اعتقاد دارم اگرچه کار بسیار سختی است ولی پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند. 2-3 بازی آینده تیم اهمیت بالایی دارد و برای تیم محبوبم و هوادارانش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

نظر شما
پرونده ویژه