یوسف بهزادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن روزهای خوشی را سپری نمی‌کند/ رفتن منصوریان شایعه است/ برخی می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۷:۳۹:۱۷
کد خبر: ۹۲۵۷۱۹
ذوب‌آهن روزهای خوشی را سپری نمی‌کند/ رفتن منصوریان شایعه است/ برخی می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: رفتن منصوریان شایعه است و در حال حاضر ما تمرینات خودمان را با این مربی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوسف بهزادی، دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن اصفهان، درباره کیفیت فصل جدید لیگ برتر فوتبال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه امسال هم لیگ با کیفیتی را شاهد هستیم. تیم‌های زیادی مدعی قهرمانی هستند و از الان نمی‌توان قهرمان فصل را پیش‌بینی کرد و همین موضوع باعث شده جذابیت بازی‌ها همچنان بالا باشد.

او درخصوص وضعیت ذوب‌آهن گفت: متاسفانه ذوب‌آهن با گذشت 10 هفته وضعیت مطلوبی ندارد. ذوب‌آهن در سال‌های اخیر جزو تیم‌های خوشنام و ریشه‌دار در لیگ بوده و حتی در مسابقات آسیایی نیز نماینده خوبی برای کشورمان بود اما متاسفانه در حال حاضر روزهای خوشی ندارد و نتوانستیم نتایج خوبی را  کسب کنیم.

بهزادی درباره احتمال برکناری منصوریان اظهار کرد: این صحبت‌ها همه شایعه است و می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند. در حال حاضر ما تمرینات خودمان را با منصوریان پیگیری می‌کنیم و در این رابطه نیز صحبت خاصی نشده است.

دروازه‌بان ذوب‌آهن درمورد دیدار با فولاد خوزستان گفت: هفته یازدهم با فولاد در اصفهان بازی داریم، همانطور که ما شدیدا به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم فولاد هم بازی قبل را به پرسپولیس واگذار کرده و برای برد به اینجا خواهد آمد و با این حساب بازی آسانی نخواهیم داشت.

نظر شما
پرونده ویژه