سهراب انتظاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است/ کالدرون احتیاج به زمان دارد/ مهاجمان انتظارات را برآورده نکردند

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۵:۳۳:۲۴
کد خبر: ۹۲۵۷۲۰
پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است/ کالدرون احتیاج به زمان دارد/ مهاجمان انتظارات را برآورده نکردند
پیشکسوت مازندرانی پرسپولیس گفت: هنوز مهاجمان ما نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درخصوص وضعیت امسال قرمزهای پایتخت به خبرنگار برنا گفت: تغییر و تحول در پرسپولیس تاوان داشت و کسی که می‌خواست جای برانکو را بگیرد، شرایط  سخت بود چون ما بهترین نتایج را کسب کردیم. با برانکو بهترین بازی‌ها را در دوران او انجام دادیم. کالدرون وارد فوتبال ما شده و شناخت کافی نسبت به ایران نداشته و این طور که مشخص است احتیاج به زمان دارد.

وی ادامه داد: باید عنوان کنم هنوز آن پرسپولیسی که دوران برانکو و باب دل هواداران بود به نظر خودم هنوز شکل نگرفته و امیدوارم با شناخت بیشتر کالدرون نیم فصل بهتری داشته باشیم. این را باید عنوان کنم ما در چند پست احتیاج شدیدی به بازیکن داریم و امیدوارم ترمیم شود وگرنه در نیم فصل دوم به مشکل برمی‌خوریم.

انتظاری درخصوص عملکرد خط حمله اظهار کرد: هنوز مهاجمان ما نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند و امیدوارم علاوه بر احیای مجدد علی علیپور، در نیم فصل مهاجم خوبی جذب شود تا وضعیت خط حمله بهتر شود.

او درباره مدعیان قهرمانی افزود: پرسپولیس مدعی قهرمانی است ولی شهرخودرو، استقلال، سپاهان و تراکتور که تیم‌های خوبی هستند نیز می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.

پیشکسوت فوتبال درمورد وضعیت تیم ملی گفت: در تیم پوست‌اندازی شده و سیستم ویلموتس با کی‌روش فرق می‌کند. ویلموتس به فوتبال هجومی علاقه دارد. کی‌روش فوتبال دفاعی را دوست داشت و بیشتر از ضدحملات می‌خواست استفاده کند و به نظرم باید به این مربی هم  فرصت داد. 

نظر شما
پرونده ویژه