رضا صابونچی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون عراق درخواست برگزاری اردوی مشترک را داد/ می‌خواهیم ایران را به پایگاه قایقرانی آسیا تبدیل کنیم

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۵:۴۵
کد خبر: ۹۲۵۷۸۵
فدراسیون عراق درخواست برگزاری اردوی مشترک را داد/ می‌خواهیم ایران را به پایگاه قایقرانی آسیا تبدیل کنیم
دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: از آن جایی که تیم ملی ایران سطح بسیار بالاتری از نظر فنی و کیفی دارد، تیم عراق درخواست برگزاری اردو مشترک با تیم ملی ایران و تمرین در کشور ما را داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا صابونچی، دبیر فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص حضور تیم ملی آب‌های آرام عراق در ایران بیان کرد: در حال حاضر تیم ملی آب‌های آرام عراق جهت برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایران و پیگیری تمرینات خود در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی به ایران آمدند. پاروزنان تیم ملی عراق از نظر کیفی سطح خیلی بالایی ندارند و تیم قوی محسوب نمی‌شوند اما حضور ورزشکاران عراق کنار تیم ملی ایران به عنوان حضور یک تیم خارجی در کمپ تمرینی تیم‌های ملی ما بسیار خوب و مفید خواهد بود.

وی افزود: این موضوع می‌تواند به برنامه‌ریزی‌های ما کمک کند و علاوه بر این ارز آور خواهد بود. با برگزاری چنین اردوهایی می‌توانیم جایگاه خوبی در قایقرانی کشورهای منطقه پیدا می‌کنیم. حضور تیم‌های خارجی در ایران اعتبار قایقرانی ایران را افزایش می‌دهد.

صابونچی اظهار داشت: برگزاری این اردو به خواست فدراسیون قایقرانی عراق بوده، از آن جایی که تیم ملی ایران سطح بسیار بالاتری از نظر فنی و کیفی دارد، تیم ملی عراق درخواست برگزاری اردو مشترک با تیم ملی ایران و تمرین در کشور ما بود. عراق بیشتر به دنبال این بود که بتواند از تجربیات پاروزنان ما بهره ببرد.

دبیر فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: هدف اصلی ما این است که بتوانیم ایران را به پایگاهی در منطقه برای برگزاری اردوهای مشترک تبدیل کنیم و با فعال کردن مرکز قایقرانی آسیا در ایران به ورزشکاران خودمان کمک کنیم. می‌خواهیم یک پایگاه قایقرانی در آسیای میانه باشیم و تجربیات‌مان را به کشورهایی مانند عراق و افغانستان انتقال دهیم چون آن‌ها هنوز کاملا جدی قایقرانی نمی‌کنند. قصد داریم که در آینده کشورهایی که سطح بالاتری دارند را در ایران داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز