مجید خدایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور یزدانی تماشاچیان زیادی را به سالن آورد/ کشتی‌گیران خارجی سطح مسابقات را بالا بردند/ بعد از چندسال ملی‌پوشان اجازه حضور در لیگ را پیدا کردند

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۸:۳۷
کد خبر: ۹۲۵۷۸۷
حضور یزدانی تماشاچیان زیادی را به سالن آورد/ کشتی‌گیران خارجی سطح مسابقات را بالا بردند/ بعد از چندسال ملی‌پوشان اجازه حضور در لیگ را پیدا کردند
سرمربی تیم کشتی #تا ثبت جهانی توس گفت: حضور یزدانی باعث شد تماشاچیان زیادی به سالن بیایند و به مسابقات لیگ امسال جذابیت ویژه و بیشتری داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجید خدایی، سرمربی تیم کشتی #تا ثبت جهانی توس طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این دوره از رقابت‌های لیگ برتر کشتی بیان کرد: لیگ برتر کشتی امسال با حضور تیم‌هایی برگزار شد که از نظر کیفی در این چند سال اخیر بی‌سابقه بود و سطح بسیار بالایی داشت. باتوجه این که یکی از تفاوت‌های آن با لیگ‌های سال‌های گذشته این بود که کشتی‌گیران ملی‌پوش ایران اجازه حضور و رقابت در لیگ را نداشتند اما امسال تمام ملی‌پوشان ما اجازه داشتند در قالب تیم‌های باشگاهی به رقابت بپردازند.

وی افزود: علاوه بر این سال‌ها بود که کشتی‌گیران خارجی اجازه شرکت در لیگ ما را نداشتند اما امسال تیم‌ها توانستند کشتی‌گیران خارجی خریداری کنند که این موضوع تاثیر بسیار زیادی در سطح و نوع برگزاری لیگ داشت.

خدایی اظهار داشت: به هرحال مشکلاتی هم وجود داشت، باتوجه به این که برای برگزاری لیگ وقت مناسبی نبود و فشردگی مسابقات بالا بود، مقداری از لحاظ جسمانی و روانی به کشتی‌گیران فشار آمد. خوشبختانه کشتی‌های بسیار زیبایی را در این رقابت‌ها شاهد بودیم که کمنظیر بود، این تحول بسیار عالی در کشتی کشور ما محسوب می‌شد.

سرمربی تیم کشتی #تا ثبت جهانی توس گفت: حسن یزدانی که کشتی‌گیر تیم ما است، چندین سال بود در لیگ ایران رقابت نمی‌کرد، اما خوشبختانه ما امسال توانستیم با او قرارداد ببندیم و برای تیم ما در این رقابت‌ها کشتی بگیرند. حضور یزدانی باعث شد تماشاچیان زیادی به سالن بیایند و به مسابقات لیگ امسال جذابیت ویژه و بیشتری بدهد. او حتی در یک وزن بالاتر هم کشتی‌های بسیار عالی و با نتایج خوبی گرفت.

نظر شما
پرونده ویژه