افشین بیابانگرد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بنا شایستگی‌هایش را همیشه نشان داده است/ تمدید قراردادش کار عاقلانه‌ای بود/ فرنگی‌کاران تیم ملی زیاد بی‌تجربه نیستند

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۳:۰۱:۴۷
کد خبر: ۹۲۶۰۳۰
بنا شایستگی‌هایش را همیشه نشان داده است/ تمدید قراردادش کار عاقلانه‌ای بود/ فرنگی‌کاران تیم ملی زیاد بی‌تجربه نیستند
فرنگی‌کار سابق تیم‌ ملی ایران گفت: الان زمان مناسبی برای تغییر کادر فنی نبود چراکه ما فرصت زیادی تا المپیک نداریم و باید در این زمان اندک هم سهمیه‌های باقی مانده را بگیریم و هم برای مدال آوری در توکیو برنامه ریزی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ افشین بیابانگرد، فرنگی‌کار سابق تیم‌ملی، درباره انتخاب محمد بنا به عنوان سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: محمد بنا از سال 2005 هدایت تیم‌ ملی را برعهده گرفت و از آن زمان کم کم در این رشته مدال‌هایی به دست آمد که واقعا کم نظیر بود. ما در سال 2012 در المپیک لندن با کسب سه مدال طلا بهترین نتیجه را به دست آوردیم که در تاریخ ورزش ایران بی‌سابقه بود. پس از آن هم این موفقت‌ها ادامه داشت البته هیچ‌وقت مانند سال 2012 نشد ولی همچنان رضایت بخش بود.

او ادامه داد: پس از این اتفاقات مدتی از تیم ملی دور بودند ولی با نتایجی هم که در این مدت کوتاه هشت ماهه در رقابت‌های قزاقستان کسب کردند نشان دادند همچنان آن توانایی و انگیزه را دارند. البته الان زمان مناسبی برای تغییر کادر فنی نبود چراکه ما فرصت زیادی تا المپیک نداریم و باید در این زمان اندک هم سهمیه‌های باقی مانده را بگیریم و هم برای مدال‌آوری در توکیو برنامه‌ریزی کنیم.

بیابانگرد با اشاره به تغییر نسل در کشتی فرنگی افزود: با اینکه در کشتی فرنگی ما پس از المپیک ریو با یک تغییر کلی مواجه شدیم ولی افرادی که در حال حاضر در این تیم هستند نیز خیلی بی‌تجربه نیستند. عبدولی که از همان گذشته در کنار تیم بوده و حتی میدان المپیک را هم تجربه کرده در کنار آن محمدعلی گرایی هم بارها در مسابقات بزرگ و مهم حضور داشته بنابراین در توکیو هم می‌توانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.

نظر شما
پرونده ویژه