بهنام طاهرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس بازهم می‌تواند قهرمان شود/ کالدرون با شرایط آشنا شده است/ استقلال با استراماچونی در مسیر پیشرفت قرار دارد

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۹۲۶۰۳۳
پرسپولیس بازهم می‌تواند قهرمان شود/ کالدرون با شرایط آشنا شده است/ استقلال با استراماچونی در مسیر پیشرفت قرار دارد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس روز به روز بهتر شود و بتواند قهرمانی خود را در لیگ برتر تکرار می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام طاهرزاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، درخصوص شرایط امسال قرمزهای پایتخت به خبرنگار برنا گفت: به نظرم زمان لازم است تا مربی بتواند تفکرات خودش را پیاده کند و روزهای اول پرسپولیس نتایج خوبی نگرفت ولی بعدش بهتر شد و متوجه می‌شویم الان کالدرون دارد نظرات خودش را دیکته می‌کند به بچه‌ها مثل سرمربی تیم استقلال که هفته‌های ابتدایی نتیجه نگرفت اما الان دارد نتیجه می‌گیرد. مربیان خارجی وقتی به ایران می‌آیند حداقل هفت، هشت هفته زمان نیاز دارند تا بتوانند ایده‌های خودشان و تفکرات خودشان را پیاده کنند و امیدوارم پرسپولیس روز به روز بهتر شود و بتواند قهرمانی را تکرار می‌کند.

او درباره عملکرد مهاجمان تیم نیز افزود: دارند زحمت می‌کشند و به نظرم علیپور بی‌دلیل نیست که بهترین گلزن شده و معلوم است دارد زحمت می‌کشد و گل‌های سرنوشت‌ساز زده و آقای گل شده و خیلی زحمت کشیده برای تیم. ولی انتقادات زیادی شد به علیپور و به نظر من پنالتی آن زمان نباید به آن صورت زده می‌شد اما حالا زده شده و بالاخره همه اشتباه می‌کنند ولی نباید از تلاش‌های علیپور چشم‌پوشی کرد به خاطر یک پنالتی. امیدوارم هواداران صبر داشته باشند و علیپور به روزهای اوج خودش برگردد.

طاهرزاده درباره مدعیان قهرمانی تصریح کرد: امسال چهار، پنج تیم مدعی قهرمانی هستند. دقیقا جدول ما به دو نیمه تقسیم می‌شود. سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و پدیده و این تیم‌ها می‌توانند شانس قهرمانی داشته باشند ولی در نهایت آرزو دارم پرسپولیس چهارمین قهرمانی خودش را بدست بیاورد.

او درخصوص عملکرد رقیب سنتی قرمزها گفت: استقلال با تفکرات مربی خودش به مرور زمان جا افتاد یعنی هفته‌های اول، دوم و سوم و تا هفته‌های پنجم درگیر بود ولی توانست تفکرات خودش را مربی جا بیندازد و نتایج خوبی گرفته و خیلی مهم است و مطمئن باشید استقلال یکی از مدعیان 100% قهرمانی است. با تفکراتی که این مربی دارد و یک رقابت قشنگی در نیم فصل دوم در دربی پرسپولیس و استقلال داریم و یکی از دربی‌های زیبا را در نیم فصل دوم خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز