مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

صداوسیما درباره حق پخش تعامل سازنده‌تری با وزارت ورزش داشته باشد/ قانون باید تمام و کمال اجرا شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۷:۴۵
کد خبر: ۹۲۶۰۷۹
صداوسیما درباره حق پخش تعامل سازنده‌تری با وزارت ورزش داشته باشد/ قانون باید تمام و کمال اجرا شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بهتر است موضوع حق پخش تلویزیونی از طریق تعامل بین وزرات ورزش و صداوسیما حل و فصل شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی پیرامون موضوع حق پخش تلویزیونی به خبرنگار برنا گفت: در این باره صحبت های زیادی را شنیده ام ومعتقدم باید هرچه زودتر این موضوع که مصوبه رسمی مجلس نیز به شمار می رود، عملیاتی شود و بنده امیدوارم صداوسیما در اینباره تعامل سازندهای داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه پیرامون قرار دادن بندی در بودجه سال آینده مجلس اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان و سازمان صداوسیما هر دو نهادهایی هستند که در مقوله مهم فرهنگی کشور کار می کنند. معتقدم بهتر است موضوع حق پخش تلویزیونی از طریق تعامل حل و فصل شود. بنده در جریان مشکلات مالی موجود هستم و صداوسیما هم از این قاعده مستثنی نیست.

عضو فراکسیون ورزش عنوان کرد: شکی وجود ندارد که سازمان صداوسیما در این باره صحبت هایی دارد و باید آنها را نیز شنید اما از طرفی قانون نیز باید تمام و کمال اجرا شود و فکر می کنم این دو ارگان فرهنگی می توانند با تعامل مشکل را حل کنند و مجلس و در راس آن کمیسیون فرهنگی نیز آمادگی ورود به مذاکرات طرفین را دارد. باید بحث ردیف بودجه را به عنوان راهکار آخر در نظر بگیریم، چون این موضوع کار را پیچیده تر می کند و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد حل و فصل این موضوع باشیم.

نظر شما
پرونده ویژه