تورنمنت زیر ۲۳ سال فوتبال بانوان-کافا؛

آزمون: برای هر بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۳:۰۹
کد خبر: ۹۲۶۳۴۳
آزمون: برای هر بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال ایران گفت: بازیکنان با روحیه و انگیزه بالا در تورنمنت کافا شرکت می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال گفت: دو مرحله اردوی تدارکاتی جهت حضور در تورنمنت کافا برگزار کردیم و امیدوارم که نتیجه مطلوبی را در این بازی ها کسب کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ها در سطح آسیا رشد خوبی دارند، نمی توان دیگر حریفی را دست کم گرفت. اکنون تیم ضعیف دیگر وجود ندارد. تمامی تیم ها مرتبا با توجه به برنامه ریزی که دارند سعی می کنند که روند رو به رشد داشته باشند. این تورنمنت با حضور تیم های ترکمنستان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ایران برگزار می شود. معتقدم شرکت در این تورنمنت به پیشرفت فوتبال ما کمک می کند و باعث می شود تا در یک مسابقه رسمی بازیکنان را ارزیابی کنیم. تاکتیک ها و برنامه های تیمی خود را اجرا کنیم و ببینیم در کجا ها ضعف داریم چه جاهایی باید بیشتر کار کنیم و برای برنامه ریزی های خود هوشمندانه تر و هدفمند تر عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال بانوان گفت: اولین دیدار ایران برابر تیم میزبان خواهد بود که بدون شک بازی آسانی نیست. ما تمام تلاش خود را برای موفقیت در تمامی بازیها می کنیم. برای هر بازی برنامه خاص خود را داشته و هدفمان کسب موفقیت در این بازیها است.

آزمون تصریح کرد: سال قبل نیز در این مسابقات شرکت کردیم و محدودیت سنی داشتیم.امسال چند هدف را دنبال می کنیم که اولین و مهم ترین هدفمان کسب تجربه برای بازیکنان جوان است. احتمالا از حضور ۵ بازیکن با تجربه از بزرگسال در این تیم استفاده می کنیم که همین امر می تواند قدرت تیم ما را در این بازی ها بیشتر کند و بازیکنان بزرگسال با استفاده از تجربیات و کیفیت شان می توانند راهنما و پشتیبان خوبی برای جوانان باشند.

نظر شما