رضا میرزایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه تیم‌ها مقابل سپاهان می‌خواهند خودشان را نشان دهند/ در بازی با شهرخودرو صدر را پس می‌گیریم/ پیکان حریف خطرناکی است

۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۷:۲۷:۲۴
کد خبر: ۹۲۶۴۴۱
همه تیم‌ها مقابل سپاهان می‌خواهند خودشان را نشان دهند/ در بازی با شهرخودرو صدر را پس می‌گیریم/ پیکان حریف خطرناکی است
بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما با تیم شهرخودرو بازی رودررو داریم و تلاش می‌کنیم در این بازی اختلاف امتیازمان را جبران کنیم و دوباره به صدر برگردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا میرزایی، هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس زردپوشان اصفهانی با پیکان تهران در چارچوب جام حذفی و بازی مقابل استقلال تهران در لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: خداراشکر تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات ما بدون وقفه و با نظم برگزار می‌شود. صبح و عصر تمرین می‌کنیم و همانگونه که می‌دانید بازی این هفته ما لغو شد و فکر می‌کنم مسئولان تیم برای اینکه از شرایط مسابقه دور نمانیم بازی تدارکاتی برای ما بگذارند و در عین حال باید خود را آماده بازی حساس در جام حذفی و لیگ بکنیم.

وینگر سپاهان در ادامه پیرامون بازی با پیکان در جام حذفی تصریح کرد: پیکان تیم خوبی است ما بازی به بازی جلو می‌رویم و فرقی نمی‌کند که در لیگ و جام حذفی بازی داشته باشیم. بعد از پایان هر بازی تمرکز خود را با توجه به برنامه‌های کادرفنی روی دیدار بعدی می‌گذاریم و هم اکنون نیز به بازی با پیکان می‌اندیشیم و امیدوارم بتوانیم با استفاده از امتیاز میزبانی و حضور هواداران خوب اصفهانی در جام حذفی که شرایط خاص خود را دارد به برتری برسیم و بتوانیم دل هواداران و مردم اصفهان را شاد کنیم. مایه افتخار و مباهات برای من و سایر بازیکنان و کادر فنی است که با پیروزی سپاهان مردم اصفهان خوشحال می‌شوند و برای این مهم با تمام توان در تمامی بازی‌ها حضور پیدا می‌کنیم.

میرزایی در پاسخ به این سوال که آیا برد شهرخودرو و صعود این تیم به صدر جدول در روحیه بازیکنان سپاهان تاثیر منفی داشته است، عنوان کرد: در مسابقات لیگ هر بازی حکم فینال را دارد. همه تیم‌ها مقابل سپاهان می‌خواهند خودشان را نشان دهند و با تمام توان به میدان می‌آیند ما در چند بازی نتوانستیم به پیروزی برسیم و بازی‌ها مساوی شد که تأثیر آن را هم در جدول دیدیم. اما خوشبختانه ما با تیم شهرخودرو بازی رودررو داریم و تلاش می‌کنیم در بازی اختلاف امتیازمان را جبران کنیم و دوباره به صدر برگردیم. تمام سعی بازیکنان، کادر فنی و تک‌تک اعضای باشگاه سپاهان این است که به امید خدا و با همت و تلاش بتوانیم در پایان فصل قهرمانی را پیشکش هواداران خوب و خونگرم اصفهانی کنیم.

نظر شما