حمید جاسمیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مادیات روی فوتبال ما تاثیر منفی گذاشته است/ باید به مربیان داخلی بها داد/ سه قهرمانی، سرخ‌پوشان را مغرور کرد

۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۵:۴۶:۳۷
کد خبر: ۹۲۶۶۲۵
مادیات روی فوتبال ما تاثیر منفی گذاشته است/ باید به مربیان داخلی بها داد/ سه قهرمانی، سرخ‌پوشان را مغرور کرد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: وقتی مغرور می‌شویم به خاطر سه قهرمانی پیاپی، جایگاه اصلی‌مان را از دست می‌دهیم. امیدوارم این فوتبالیست‌هایی که الان در پرسپولیس هستند مثل گذشته‌های این تیم مردانه بجنگند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید جاسمیان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درخصوص وضعیت این تیم و همچنین بازی سرخ پوشان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر صحبت کرد.

جاسمیان در گفتگو با خبرنگار برنا با انتقاد از وضعیت سرخ پوشان اظهار داشت: پرسپولیس که قبلا می‌دیدیم در زمان آقای پروین، تا الان خیلی فرق کرده است. متأسفانه یک مقدار مادیات وضع باشگاه را بهم ریخته چون الان مسئله پول مطرح است. در زمان ما فوتبال را مجانی بازی کردیم و برای عشق به مملکت‌مان و پیراهن باشگاه‌مان به زمین می‌رفتیم و توقعی هم نداشتیم. الان زمان فرق کرده و مادیات جایگزین شده و واقعا آن چیزی که شایسته است و فوتبالیست باید در عرصه میدان پیاده کند متأسفانه نیست. در اثر بی‌پولی و کم‌پولی در باشگاه‌ها مشکلاتی به وجود آمده که امیدوارم در آینده این مشکلات رفع شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد گابریل کالدرون گفت: در ایران  مربی زیاد داریم و جای تأسف است که این همه پول را داریم به این و آن می‌دهیم که چه شود؟ اگر قرار است واقعا تیمی داشته باشیم از مربیان خودمان و مربیان وطنی خودمان استفاده کنیم. اگر قرار است واقعا خرجی شود بگذاریم خرج آنها شود ما می‌رویم مربی خارجی می‌آوریم و نتیجه نمی‌گیرند.

ستاره اسبق سرخ پوشان در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس نتوانسته نتایج سه سال گذشته را تا به اینجا از خود نشان دهد، خاطرنشان کرد: وقتی مغرور می‌شویم به خاطر سه قهرمانی پیاپی جایگاه اصلی‌مان را از دست می‌دهیم. امیدوارم این فوتبالیست‌هایی که الان در پرسپولیس هستند مثل گذشته‌های این تیم مردانه بجنگند و با انسانیت و با محبت باشند و واقعا فوتبال بازی کنند. الان دفاع وسط تیم، جلال حسینی بسیار خوب کار می‌کند و می‌تواند دو سه سال دیگر برای پرسپولیس مفید باشد.

جاسمیان در پایان گفت: پرسپولیس بازی راحتی در ورزشگاه آزادی مقابل نفت مسجد سلیمان ندارد و برای اینکه جایگاه خود را در جدول از دست ندهد به برد مقابل این تیم احتیاج دارد. تارتار تیم خوبی را در این فصل بسته و در بازی‌های قبل این تیم نشان داده می‌تواند مقابل تیم‌های بزرگ نمایش قابل قبولی داشته باشد. پرسپولیس در صورتی که بتواند در خط حمله موقعیت‌سازی کند می‌تواند در این بازی به برتری برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز