محسن کاوه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جذابیت لیگ کشتی بالا رفته است/ هر چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی شانس قهرمانی دارند

۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۴:۱۸
کد خبر: ۹۲۶۶۲۶
جذابیت لیگ کشتی بالا رفته است/ هر چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی شانس قهرمانی دارند
مدیر تیم‌های‌ ملی کشتی آزاد گفت: هر چهار تیم دانشگاه آزاد، ایران مال، اترک و ثبت جهانی توس خوب هستند و رقابت‌ها نیز بسیار نزدیک به هم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن کاوه، مدیر تیم‌های‌ ملی کشتی آزاد ایران، درباره کیفیت لیگ امسال در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: امسال اکثر تیم‌ها علاقه‌مند بودند که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما به دلایلی نشد اما در مجموع به نظرم کیفیتی خوبی داشت. علاوه بر کشتی گیران ایرانی و مطرح خودمان چند بازیکن خارجی هم امسال در لیگ حضور داشتند که جذابیت بازی‌ها را بالا برده بود.

او درباره اینکه آیا این لیگ می‌تواند پشتوانه مناسبی برای تیم‌ملی باشد یا خیر؟ گفت: بدون شک این مسابقات به نفع کشتی ما خواهد بود. در این مدت هم قطعا کادرفنی تیم‌ملی این مسابقات را رصد کردند و حتی امروز تماشاگر این دیدارها خواهند بود تا نفرات برگزیده را به اردوهای تیم‌ملی دعوت کنند.

کاوه درمورد این که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد بیان کرد: هر چهار تیم دانشگاه آزاد، ایران مال، اترک و ثبت جهانی توس خوب هستند و رقابت‌ها  نیز بسیار نزدیک به هم است بنابراین پیش بینی کردن کار دشواری است. به هرحال امیدوارم هر تیمی که تلاش بیشتری می‌کند و برنامه مناسبی  دارد بتواند عنوان قهرمانی را  هم کسب کند. در پایان هم امیدوارم علاقه‌مندان این رشته با حضورشان در سالن به بالا رفتن جذابیت فینال کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز