محمدامین صمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اردوی مشترک ما با بزرگسالان در قهرمانی من تاثیرگذار بود/ تور هوپس ایران به پیشرفت بازیکنان جوان کمک می‌کند

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۸:۰۷
کد خبر: ۹۲۶۶۵۳
اردوی مشترک ما با بزرگسالان در قهرمانی من تاثیرگذار بود/ تور هوپس ایران به پیشرفت بازیکنان جوان کمک می‌کند
قهرمان تور تنیس روی میز جوانان گفت: اردو مشترک ما با بزرگسالان در قهرمانی من تاثیر زیادی داشت اما با یک اردو کسی قهرمان نمی‌شود، من چندین سال است که بازی می‌کنم و قطعا تک تک این روزها تاثیر داشته است، خصوصا امسال که اردوها بیشتر و بهتر بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدامین صمدی، قهرمان تور تنیس روی میز جوانان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: این دور به صورت سه مرحله‌ای برگزار می‌شود و تمام بازیکنان جوانان ایران، از ضعیف تا قوی همه در آن حضور پیدا می‌کنند، این از نظر فنی کیفیت بالایی دارد و هر سال نیز بهتر می‌شود. تا به حال دو مرحله از این تور برگزار شده است، در مرحله اول عنوان پنجم را کسب کرده بودم اما در مرحله دوم موفق شدم قهرمان این تور شوم. برای مرحله دوم واقعا شرایطم خوب بود و با اینکه رقبای سخت‌تری داشتم بهتر بازی کردم، به همین دلیل توانستم قهرمان شود.

وی افزود: برای مرحله سوم و آخر این تور دوباره تمام تلاشم را می‌کنم تا قهرمان شوم. تازه اول راه هستم و با یک بار قهرمانی تلاشم را کم نمی‌کنم، دوست دارم که بتوانم دوباره قهرمان تور هوپس ایران شوم. بعضی از رقبایم را قبلا به راحتی مغلوب کرده بودم در این تور در بازی با آن‌ها به چالش کشیده شدم و این موضوع نشان‌دهنده پیشرفت بازیکنان دیگر نیز بود.

صمدی اظهار داشت: این تور به پیشرفت بازیکنان جوان کمک بسیار زیادی می‌کند چون رده سنی‌های پایین‌تر هم می‌توانند در آن شرکت و خود این موضوع باعث رشد ورزش تنیس روی میز است. خود من الان در رده سنی نوجوانان قرار دارم اما توانستم در رده جوانان قهرمان شوم.

قهرمان تور تنیس روی میز جوانان ایران گفت: در آخرین مرحله اردو تیم ملی، بازیکنان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کنار یکدیگر تمرین کردیم. ما با رده سنی بالاتر از خودمان اردو داشتیم و قطعا این موضوع باعث پیشرفت ما شد و عملکرد ما را بهبود بخشید. این اردو در قهرمانی من تاثیر زیادی داشت اما با یک اردو کسی قهرمان نمی‌شود، من چندین سال است که بازی می‌کنم و قطعا تک تک این روزها تاثیر داشته است، خصوصا امسال که اردوها بیشتر و بهتر بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز