عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حق‌پخش، راه‌گشای معضلات مالی در ورزش است/ صداوسیما تعامل سازنده داشته باشد

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۵:۰۳
کد خبر: ۹۲۶۸۰۶
حق‌پخش، راه‌گشای معضلات مالی در ورزش است/ صداوسیما تعامل سازنده داشته باشد
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس معتقد است موضوع حق‌ پخش با تعامل سازنده از سوی صداوسیما حل‌وفصل می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالرضا عزیزی، رئیس فراکسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شیروان، پیرامون موضوع حق پخش تلویزیونی به خبرنگار برنا گفت: بنده معتقدم این موضوع باید با تعامل سازنده از سوی صداوسیما حل و فصل شود. قانون مصوب مجلس است و شورای نگهبان آن را تائید کرده و ابلاغ نیز شده و اجرای آن الزامی است. البته درباره چگونگی اجرای آن می‌توان به مباحث مختلفی اشاره کرد.

عضو فراکسیون ورزش در ادامه افزود: مجلس معتقد است حق پخش باید هرچه زودتر اجرایی شود و از صداوسیما انتظار داریم با تعاملی سازنده با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها این موضوع را حل کند، البته تاثیرگذاری صداوسیما و تلاش این نهاد برای پوشش اخبار و رویدادهای ورزشی برکسی پوشیده نیست. مجلس با توجه به اهمیت موضوع به این معقوله پرداخت و برای آن قانونی وضع کرد.

نماینده مردم شیروان تصریح کرد: اینکه راهکار قانونی را می‌توان در بحث لایحه بودجه پیش‌بینی کرد خودش یک ساز و کار است اما فکر می‌کنم مسئولان صداوسیما می‌توانند پیش از این با مشخص کردن سهم ورزش از تبلیغات تلویزیونی و مسابقات این‌مشکل را که راه‌گشای معضلات مالی در ورزش است را حل و فصل کنند. مجلس در چارچوب وظایف خود به این موضوع خواهد پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز