ابراهیم صادقی:

امیدوارم مقابل شاهین مشکل گلزنی نداشته باشیم/ سایپا باید به جایگاه واقعی خود برسد

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۹:۳۹
کد خبر: ۹۲۷۱۳۴
امیدوارم مقابل شاهین مشکل گلزنی نداشته باشیم/ سایپا باید به جایگاه واقعی خود برسد
سرمربی سایپا معتقد است با تغییر مربی شاهین شهرداری بوشهر، تیمش کار سختی برابر این تیم دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری‌ بوشهر در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: من و بازیکنانم می‌دانیم که این رتبه دوازدهم جدول، جایگاه واقعی ما نیست و باید برای بهبود آن تلاش کنیم. با برگزاری چند دیدار دوستانه، چندین بازی لیگ برتر و جام حذفی با بازیکنان ما باتجربه‌تر شدند و باید بازی بهتری را ارائه کنیم. ما همه‌ تلاش خود را می‌کنیم تا در این مسابقه پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره گل نزدن تیمش در چندین هفته لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: این موضوع به کل تیم مربوط می‌شود. از مهاجمان ما در این موضوع انتقاد می‌شود اما کل تیم باید در گل زدن و گل نخوردن مؤثر باشند. در این چند روز روی این موضوع تمرین زیادی کرده‌ایم و امیدوارم در این مسابقه این ضعف را جبران کنیم.

صادقی درمورد زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری او درصورت کسب نتیجه ضعیف مقابل شاهین شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: اصلا این گونه نیست؛ پس از شکست مقابل پیکان با مدیران باشگاه جلسه داشتیم و از همه ایده‌های من دفاع شد. صحبت‌های من با مدیران انجام شده و این جلسه بیش‌تر حمایتی بود. مدیران باشگاه به من گفتند که چه کمکی می‌توانند به من کنند و من از آنها و کارمندان باشگاه سایپا تشکر می‌کنم. مسئولان باشگاه از ایده‌های من حمایت کردند و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

وی درمورد نتایج ضعیف تیم شاهین شهرداری بوشهر در ۱۰ هفته گذشته لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ما بازی سختی مقابل شاهین داریم؛ البته همه دیدارها سخت است اما این بازی‌ها سخت‌تر است. من از این تیم که در لیگ دسته اول کار کرده بود شناخت دارم و می‌دانیم که تیم او چگونه بازی می‌کند. بازیکنان این تیم تغییری نکرده‌اند اما استراتژی و برنامه‌های شاهین عوض شده است ما خیلی تمرین کردیم و تلاش می‌کنیم در این بازی پیروز شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز