ناصر شهنازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اتفاقات اخیر نظم لیگ والیبال را به‌هم زد/ حضور در المپیک اولویت همه است

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۶:۰۶:۰۵
کد خبر: ۹۲۷۱۶۶
اتفاقات اخیر نظم لیگ والیبال را به‌هم زد/ حضور در المپیک اولویت همه است
سرمربی تیم والیبال ساپیا گفت: اتفاقات اخیر نظم مسابقات لیگ را به‌هم زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال ساپیا، درباره کیفیت فصل جدید لیگ برتر والیبال پس از گذشت هفت هفته در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی اخیری که در جامعه به وجود آمد باعث شد تا حدودی روند برگزاری مسابقات لیگ به‌هم بخورد و برخی تیم‌ها در حال حاضر یک بازی کمتر انجام دادند که همین موضوع کمی لیگ را بی‌نظم کرد.

او ادامه داد: امیدوارم سازمان لیگ با برنامه‌ریزی مناسب بتواند این مسئله را به خوبی مدیریت کند تا تیم‌ها دچار آسیب نشوند. در کنار این موارد ما انتخابی المپیک را در پیش داریم که اولویت همه است از فدراسیون‌نشین‌ها گرفته تا اهالی جامعه والیبال، بنابراین قطعا برای حضور موفق در این رویداد شاهد تعطیلی لیگ خواهیم بود. با این شرایط امیدوارم فدراسیون هرچه سریع‌تر برنامه منظمی برای هر دو بخش لیگ برتر و تیم‌ملی داشته باشد تا پیش از این دچار بی‌نظمی نشویم.

سرمربی ساپیا درخصوص دیدار با پیکان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی با این تیم خواهیم داشت. پیکان بازیکنان جوان ولی با تجربه‌ای دارد که سال‌ها در لیگ حضور داشتند و نسبت به ما شرایط ایده آل‌تری دارند. البته ما هم با توجه به بردی که مقابل اراک و مشهد به دست آوردیم به شرایط مطلوبی رسیدیم. فکر می‌کنم بازی بسیار جذابی را شاهد خواهیم بود.

شهنازی درباره شانس قهرمانی سایپا گفت: سال گذشته سایپا در مرحله گروهی باخت‌های زیادی را داشت ولی از نیم فصل دوم با جذب بازیکنان ملی‌پوش و با تجربه شرایط خود را بهبود بخشید و جزو مدعیان قرار گرفت و در نهایت هم عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد اما امسال شرایط متفاوت است چراکه ما هیچ بازیکن ملی‌پوشی در تیم نداریم ولی با این حال تا این هفته خوب پیش رفتیم و قطعا برای قهرمانی نیز تلاش خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز