مجتبی ممشلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهیم سه امتیاز را از استقلال بگیریم/ نساجی می‌تواند تک‌رقمی شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۶:۴۰:۳۰
کد خبر: ۹۲۷۲۰۲
می‌خواهیم سه امتیاز را از استقلال بگیریم/ نساجی می‌تواند تک‌رقمی شود
مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بهترین رتبه‌ای که بتوانیم بیاوریم تک‌رقمی بودن است و باید هواداران را در پایان فصل خوشحال کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی ممشلی، مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران، درخصوص وضعیت خودش و دیدار با استقلال تهران در هفته یازدهم لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: سومین سال است که در نساجی هستم و تیم دوست داشتنی و پرهواداری است و از بازی کردن در آن لذت می برم. دیدار با استقلال حساس است ولی چون بازی خانگی ما است برای برد می‌رویم و ان‌شاءالله هواداران مانند همیشه حمایت کنند تا نتیجه‌ای که می‌خواهیم را بگیریم. بازی آسان در لیگ برتر نداریم و رقابت با استقلال همیشه حساس و مهم است. هواداران مثل همیشه سنگ تمام گذاشته‌اند و امیدوارم بتوانیم آنها را خوشحال به خانه برگردانیم.

او درباره لغو بازی‌ها و تأخیر در انجام مسابقات اظهار کرد: بازی‌ها سه هفته به علت دیدارهای تیم ملی عقب افتاد ولی تصمیمی است که فدراسیون گرفته و زیاد فرقی برای ما ندارد و تیم ما در شرایط خوبی است و آماده بازی هستیم.

بازیکن نساجی مازندران در مورد شرایط جسمانی محمدرضا مهاجری نیز گفت: در مورد بیماری سرمربی بگویم که بهتر شده و سر تمرین هم آمد.

ممشلی خاطرنشان کرد: بهترین رتبه‌ای که بتوانیم بیاوریم تک رقمی بودن است و باید هواداران را خوشحال کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز