یونس امامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دستمزد کشتی‌گیران خارجی و داخلی نباید متفاوت باشد/ لیگ امسال کیفیت مناسبی داشت

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۷:۳۳:۴۹
کد خبر: ۹۲۷۲۶۳
دستمزد کشتی‌گیران خارجی و داخلی نباید متفاوت باشد/ لیگ امسال کیفیت مناسبی داشت
ملی‌پوش کشتی کشورمان گفت: تیم بازار بزرگ توانست با استفاده از تجربه مربی و بازیکنانش به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یونس امامی، ملی‌پوش کشتی کشورمان که با تیم بازار بزرگ به مقام قهرمانی کشتی آزاد لیگ برتر رسید، پیرامون این موضوع به خبرنگار برنا گفت: لیگ امسال نسبت به سال گذشته سطح کیفی بهتری داشت. تیم ما هم توانست با استفاده از تجربه مربی و بازیکنانش به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

وی پیرامون رضایت از میزان دستمزد و حضور بازیکنان خارجی عنوان کرد: به نظرم بازیکن خارجی می‌تواند در کیفیت لیگ تاثیر مثبت داشته باشد و سطح کیفی لیگ را بالاتر ببرد براساس قانون هر تیم می‌توانست دو کشتی‌گیر آزاد داشته باشد و ماهم دو کشتی‌گیر خارجی داشتیم. درباره دستمزد واقعیت این است که تنها منبع درآمد کشتی‌گیران همین مسابقات است و امیدوارم دستمزد بیشتری برای کشتی‌گیران در نظر گرفته شود.

آزادکار 70 کیلوگرم درباره شرایط تیم ملی و باشگاه‌ها عنوان کرد: ما بعد از مسابقات جهانی فرصت زیادی برای ریکاوری نداشتیم و به همین دلیل با تمام قوا نتوانستیم کشتی بگیریم. لیگ شرایطش با اردوی تیم ملی تفاوت دارد و نمی‌توان این دو را یکی کرد.

امامی در پایان پیرامون پیش‌بینی‌اش از عملکرد کشتی در توکیو گفت: پیش‌بینی که شاید معنای خاصی ندارد، ان‌شاءالله در سال منتهی به المپیک وضعیت کشتی ایران بدون حاشیه باشد و تیم ملی بتواند در آرامش به شرایط آرمانی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز