هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛

شهنازی: برای تعطیلی لیگ باید طوری برنامه ریزی کرد که تیم‌ها ضرر نبینند

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۶:۲۲
کد خبر: ۹۲۷۷۶۰
شهنازی: برای تعطیلی لیگ باید طوری برنامه ریزی کرد که تیم‌ها ضرر نبینند
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: اگر قرار است لیگ تعطیل شود، باید هم‌اندیشی ‌کنیم تا باشگاه‌ها و تیم‌ ملی متضرر نشوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپای تهران پس از باخت مقابل پیکان گفت: پیش بینی این بازی سنگین را کرده بودیم و می‌دانستیم پیکان تیم جوان و باتجربه است که بازیکنانش چندین سال در لیگ بازی‌ کرده‌اند و حتی سابقه آنها بیشتر از اکثر بازیکنان ماست.

او ادامه داد: جواد کریمی، پوریا یلی و سلیم چپرلی‌ هم‌ ملی پوش این تیم هستند. هر دو تیم خوب بازی کردند و بچه‌های‌ ما هم همه‌ توان خود را به کار گرفتند. تمرکز خود را در برخی لحظات بازی از دست دادیم که همین مساله باعث باخت ما شد.

وی افزود: بازی‌های زیادی مانده است. تیم ما رفته رفته بهتر خواهد شد و به این موضوع خوشبین هستیم. همان‌طور که دیدید مرندی و معنوی‌نژاد هم امروز بسیار خوب بودند.

شهنازی در مورد احتمال تعطیلی لیگ گفت: همه ما می‌دانیم اگر تیم ملی به المپیک نرود یک فاجعه رخ می‌دهد اما باید برنامه‌ریزی باشد تا نه تیم ملی آسیب ببیند نه باشگاه‌ها چون همه باشگاه‌ها هزینه کرده‌اند. باید هم‌اندیشی کرد در این مورد هر دو طرف متضرر نشوند.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره داوری بازی هم گفت: واقعا داوری خوبی را شاهد بودیم اما خط نگه‌دارها اشتباهاتی داشتند که بهتر است به این‌موضوع نیز بیشتر توجه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز