حمید عزیزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تاثیر مسابقات بین‌المللی در فضای داخلی باعث شد میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ و اپن جهانی مینی گلف را بگیریم

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۶:۵۲
کد خبر: ۹۲۷۸۸۸
تاثیر مسابقات بین‌المللی در فضای داخلی باعث شد میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ و اپن جهانی مینی گلف را بگیریم
رئیس فدراسیون گلف گفت: تاثیر مسابقات بین‌المللی در فضای داخلی هر یک از رشته‌های گلف باعث شد ما بخواهیم کاندیدای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2020 و اپن جهانی مینی گلف شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی و قهرمانی آسیا مینی گلف به میزبانی کیش بیان کرد: باتوجه به فعالیت‌هایی که در فدراسیون ما برای معرفی رشته‌های گلف و تابع که نزدیک‌ترین آن مینی گلف محسوب می‌شود، از گذشته صورت گرفته و دوره‌ جدید هم ما سعی کردیم سرعت و شتاب بیشتری به این موضوع ببخشیم. همچنین تاثیر مسابقات بین‌المللی در فضای داخلی هر یک از این رشته‌ها و ارتقای سطح فدراسیون در جامعه بین‌المللی براثر برگزاری مسابقات بین‌المللی از سوی دیگر، باعث شد تا ما بخواهیم کاندیدای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2020 و اپن جهانی مینی گلف شویم. موافقت‌های اولیه صورت گرفته، ان‌شاءالله در مجمع بعدی بتوانیم آرای لازم را بگیریم، باتوجه به این که تقریبا موفق هم شدیم.

وی افزود: اوج هر یک از رشته‌ها در فضای حرفه‌ای مسابقات بین‌المللی است، اگر حضور و اعزام‌های جهانی استمرار داشته باشد آثار آن به صورت غیرمستقیم به داخل برمی‌گردد اما اگر میزبانی اخذ شود، آثار آن به صورت مستقیم روی زیر ساخت‌ها، بخش‌های روبنایی و سرمایه انسانی مخصوصا در حوزه ورزشکاران خواهد بود.

عزیزی اظهار داشت: بنابراین اخذ میزبانی در سال 2020 برای رشته مینی گلف تبعات مثبت آن در جذب افکار عمومی و رسانه‌ای و همچنین جذب علاقمندان به این رشته باتوجه به بارتابی که خواهد داشت بسیار بالا است. تصور ما این است که نقطه عطفی برای معرفی بیشتر رشته مینی گلف در کشورمان باشد که خودش زمینه جذب افراد به رشته گلف خواهد بود. ما مذاکراتی را با بخش خصوصی و دولتی در کیش جهت ساخت زمین‌هایی که برای مسابقات جهانی لازم است را آغاز کردیم و به محض شروع ساخت زمین‌ها تا بتوانیم مستندات آن را ارائه دهیم، میزبانی ما قطعی خواهد شد.

رئیس فدراسیون گلف در پایان بااشاره به لغو مسابقات لیگ آقایان در اصفهان گفت: باتوجه به اغتشاشات و شرایط اخیر کشور فدراسیون گلف هم از این اتفاقات بی‌اثر نماند، به‌رغم این‌که ما از 12 تیم دعوت کرده بودیم، استان اصفهان کاملا آماده بود و ورزشکاران یک روز تمرین کرده بودند، همچنین اتفاقات زیادی برای بهبود شرایط زمین در ماه‌های قبل اتفاق افتاده و بعد از 25 سال آماده بهره‌برداری مجدد شده بود، این مسابقات لغو شد و تیم‌ها به شهرهای خود بازگشتند. امیدواریم در اولین فرصت مجددا این مسابقات را برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز