رقابت‌های قهرمانی آسیا؛

تیم میکس کامپوند و ریکرو ایران از گردونه مسابقات حذف شدند

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۳۷:۴۷
کد خبر: ۹۲۸۱۳۰
تیم میکس کامپوند و ریکرو ایران از گردونه مسابقات حذف شدند
دو تیم میکس کامپوند و ریکرو ایران در مرحله حذفی با شکست برابر حریفان خود از گردونه مسابقات قهرمانی آسیا حذف شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان ایران، در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، دو تیم میکس کامپوند و ریکرو ایران در مرحله حذفی با شکست برابر حریفان خود از گردونه مسابقات قهرمانی آسیا حذف شدند.

در این مسابقات تیم میکس کامپوند با ترکیب ویدا حلیمیان و نیما محبوبی در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۳۸ برابر ویتنام به پیروزی رسید و به جمع هشت تیم نهایی راه یافت اما در این مرحله با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۵۲ برابر مالزی شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

همچنین تیم میکس ریکرو ایران با ترکیب رضا شبانی و نیلوفر علیپور در دور دوم مسابقات حذفی با نتیجه ۵ بر ۴ برابر مالزی شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا و در کامپوند انفرادی مردان نیز محمدصالح پالیزبان در دور دوم مسابقات حذفی با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۳۹ برابر کمانداری از هنگ‌کنگ به برتری رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی با کمانداری از مالزی رقابت خواهد کرد.

نیما محبوبی دیگر کماندار ایران در دور دوم مسابقات حذفی کامپوند با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۳۸ برابر کمانداری از مالزی شکست خورد و حذف شد.

دانیال حیدرزاده نیز در دور دوم مسابقات حذفی کامپوند با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۸ برابر کمانداری از تایلند شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

 در بخش کامپوند انفرادی زنان نیز راحله فارسی در دور دوم مسابقات حذفی کامپوند با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۶ برابر کمانداری از فیلیپین شکست خورد و حذف شد.

ویدا حلیمیان دیگر نماینده کشورمان در دور دوم مسابقات حذفی کامپوند با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۳۵ برابر کمانداری از قزاقستان به برتری رسید.

وی در مرحله یک هشتم نهایی با کمانداری از اندونزی دیدار خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز