محمدرضا موذن در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اتفاق خاصی بین یلی و بازیکن سایپا رخ نداد/ بیرون زمین همه بازیکنان باهم دوست هستند

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۲:۰۱
کد خبر: ۹۲۸۱۳۹
اتفاق خاصی بین یلی و بازیکن سایپا رخ نداد/ بیرون زمین همه بازیکنان باهم دوست هستند
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: مسئولین هرکاری انجام دهند به نفع والیبال و تیم‌ملی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم والیبال پیکان عصر روز یکشنبه با نتیجه 3-2 موفق شد نارنجی‌پوشان سایپا را در خانه شکست دهد و پیروز جدال شهرآورد تهران باشد.

محمدرضا موذن، عضو تیم پیکان، درباره کسب این پیروزی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خیلی خوب بود و فراز و نشیب زیادی داشت و دو تیم خوب جنگیدند ولی در نهایت در ست پنجم ما خوب جلو افتادیم و برنده بازی شدیم.

او درمورد حواشی بازی و دعوای پوریا یلی با بازیکن سایپا گفت: اتفاق خاصی نبود. حساسیت بازی بالا بود بنابراین ایجاد چنین تنش‌هایی کاملا طبیعی است. بیرون زمین همه بازیکنان باهم دوست هستند ولی در جریان یک دیدار به دلیل جو بازی بعضا این حواشی‌ها نیز رخ می‌دهد که خیلی جدی نیست.

لیبروی تیم‌ملی درمورد تعطیلی زودهنگام لیگ اظهار کرد: این مسئله از طریق کادرفنی به ما ابلاغ شد به هرحال مسئولین کاری را انجام می‌دهند که به سود والیبال و تیم‌ ملی باشد.

موذن درخصوص آخرین وضعیت تیم‌ملی برای حضور مرحله پایانی انتخابی المپیک نیز توضیح داد: سهمیه المپیک گرفتن واقعا دشوار است. این مرحله هم آخرین جایی است که می‌توانیم جواز حضور در المپیک را کسب کنیم. قطعا المپیکی شدن والیبال به نفع همه خواهد بود و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و والیبال هم در توکیو به میدان برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز