عبدالرضا میرشفیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور قدرت‌های برتر جهان باعث شد در جام جهانی مدال نگیریم/ نباید تیم ملی جوانان شمشیربازی را رها کنیم

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۲۳:۰۱:۳۸
کد خبر: ۹۲۸۲۶۰
حضور قدرت‌های برتر جهان باعث شد در جام جهانی مدال نگیریم/ نباید تیم ملی جوانان شمشیربازی را رها کنیم
دبیر فدراسیون شمشیربازی ایران گفت: تیم ملی جوانان پشتوانه تیم بزرگسالان ما هستند و نباید رها شوند. ما چندین شمشیرباز دیگر هم پشت این تیم داریم که آینده شمشیربازی ایران را می‌سازند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالرضا میرشفیعی دبیر فدراسیون شمشیربازی طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برگزاری جام جهانی جوانان به میزبانی ایران گفت: تیم‌هایی که در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند، تیم‌های قدرتمند دنیا بودند، ایتالیا رنکینگ یک جهانی جوانان را دارد و اسپانیا، رومانی و اوکراین هم تیم‌های بسیار قوی هستند که رقابت بسیار عالی در این مسابقات داشتند. ما نیاز داریم تا این تیم‌ها به ایران بیایند و مسابقه بدهند تا بچه‌های ما در این رقابت‌ها واقعا سنجیده شوند و ما بتوانیم برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.

وی افزود: به دلیل کمبود بودجه ما در رده سنی جوانان و نوجوانان کم‌تر اعزام داشتیم و بیشتر تورنمنت‌ها را از دست دادیم. این مسابقات بهترین محک برای ورزشکاران ایران بود تا خودشان را نشان دهند. البته انتطار ما بیش از این بود، فکر می‌کردیم تیم حتی به جمع 4 تیم برتر برسد.

میرشفیعی اظهار داشت: شمشیربازان در بازی مقابل اسپانیا می‌توانستند نتیجه مطلوب‌تری بگیرند. متاسفانه بهترین بازیکن ما در دو بازی عملکرد بسیار ضعیفی داشت به همین سبب تیم واقعا عقب افتاد و جبران آن هم کار ساده‌ای نبود اما تیم جوانان ما واقعا خوب است و نیاز دارد که بیشتر روی آن‌ها کار شود و تورنمنت‌های بین المللی بیشتری را تجربه کنند.

دبیر فدراسیون شمشیربازی در پایان گفت: مربیان و کادر برگزاری زحمات زیادی برای برگزاری این مسابقات کشیدند و فدراسیون هم واقعا از آن‌ها حمایت کرد. امیدواریم با پشتکار و تلاش بیشتر این تیم نتیجه بگیرد چون آن‌ها پشتوانه تیم بزرگسالان ما هستند و نباید رها شوند. ما چندین شمشیرباز دیگر هم پشت این تیم داریم که آینده شمشیربازی ایران را می‌سازند. حضور قدرت‌های برتر دنیا در این مسابقات باعث شد ما نتوانیم سکویی را فتح کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز