بازدید پیشکسوت فوتبال از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک؛

کلانی: جای موزه ملی ورزش در کشورمان خالی بود/ امیدوارم در بخش کیفی شاهد رشد و ترقی باشیم

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۰:۱۰
کد خبر: ۹۲۸۳۳۱
پیشکسوت فوتبال کشورمان روز گذشته با حضور در کمیته ملی المپیک از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین کلانی، پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم پرسپولیس عصر روز گذشته ضمن دیدار با حسن رنگرز مشاور رئیس و مدیر موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک از موزه ملی ورزش بازدید کرد.

وی پس از بازدید از موزه گفت: سال های بسیاری بود که جای موزه ملی ورزش در کشورمان خالی بود و بسیار از این بابت خوشحال هستم، راه اندازی موزه یک فعالیت فوق العاده و قابل تعمق در جهت معرفی تاریخچه و پیشینه ورزش کشور به نسل جوان و آینده ساز است تا با مشاهده افتخارات اسطوره های ورزشی انگیزه پیدا کنند و راه آنها را چه از نظر ورزشی و چه از نظر اخلاقی ادامه دهند.

کلانی در ادامه افزود: امیدوارم موزه در بخش کیفی به سرعت ارتقا پیدا کرده و در مکان مناسب تر و اختصاصی تری با مجموعه های متنوع تر و غنی تری در آینده از آن بازدید کنیم و روزی برسد که در هر استان کشور شاهد تاسیس موزه ورزش باشیم چراکه ورزش کشور با توجه به پیشینه و قدمت آن این قابلیت را دارد که در هر استان به شکل مجزا به تاریخچه آن پرداخته شود.

او گفت: این موزه یادآور بسیاری  از خاطرات ورزشی  برای من و دیگر پیشکسوتان هست و از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک تشکر می کنم که چنین موزه ای را برای نگهداری و ثبت گنجینه های ورزش کشورمان ایجاد کردند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز