کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

میزان پرداختی‌های کمیته ملی المپیک متفاوت است/ بودجه فدراسیون‌ها تا زمان اعلام شماره حساب محفوظ خواهد ماند

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۷:۵۹
کد خبر: ۹۲۸۶۳۱
دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک ایران گفت: شاید اندک بودن بودجه‌ای که از طرف کمیته به برخی فدراسیون‌ها تعلق می‌گیرد باعث شده برای دریافت آن انگیزه کم‌تری داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، باتوجه به این که چندین فدراسیون از قبیل فدراسیون‌های پرورش اندام و ورزش‌های دانشگاهی هنوز بودجه سالانه خود را از کمیته ملی المپیک دریافت نکردند، کیکاووس سعیدی دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: 47 فدراسیون در ایران از منابع و بودجه کمیته ملی المپیک کمک‌ گیرنده هستند، چند رشته وجود دارد که هنوز شماره حساب بانک مرکزی خود را به ما اعلام نکردند. طبق اطلاعاتی که ما داریم، این موضوع در دست اقدام است و فدراسیون‌ها دارند تلاش می‌کنند، انشاالله به زودی شماره حساب‌های خود را به ما اعلام خواهند کرد.

وی افزود: بودجه‌ای که به این فدراسیون‌ها تعلق می‌گیرد، تا زمانی که شماره حساب خود را به ما اعلام کنند، محفوظ خواهد بود. انشاالله به محض اعلام شماره حساب، بودجه تعیین شده به حسابشان واریز خواهد شد. فکر می‌کنم طی یکی دو هفته آینده این اتفاق خواهد افتاد.

سعیدی اظهار داشت: میزان پرداختی‌های ما به فدراسیون‌ها مختلف است، باتوجه به این‌که رشته‌های المپیکی در اولویت هستند، میزان تخصیص منابع ما هم متفاوت است. شاید اندک بودن این بودجه‌ای که از طرف ما به آن‌ها تعلق می‌گیرد باعث شده برای دریافت آن انگیزه کم‌تری دارند. اما در هر صورت این کمکی است که کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌ها می‌کند تا برخی از برنامه‌های خود را از لحاظ مالی پوشش دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز