سید محمد پولادگر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط برای کسب سهمیه سخت و خاص است/ نگرانی برای صدور ویزا نداریم/ هادی‌پور وضعیت مطلوب‌تری نسبت به دیگر هوگوپوشان دارد

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۶:۳۶:۲۸
کد خبر: ۹۲۸۶۵۲
رییس فدراسیون تکواندو گفت: قطع سراسری اینترنت یکسری مشکلات را در زمینه اخذ ویزا برای تیم‌ملی به وجود آورد ولی برای حل این مشکل ما نماینده خودمان را به ترکیه فرستادیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آخرین مرحله مسابقات گرندپری سال 2019 روزهای 15 و 16 آذر ماه به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد و در پایان این رقابت‌ها 5 نفر برتر رنکینگ اوزان چهارگانه المپیک جواز حضور در توکیو را کسب خواهند کرد. تیم‌ملی ایران نیز با چهار ملی‌پوش سروش احمدی، میرهاشم حسینی، سجادمردانی و آرمین هادی‌پور در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد تا آخرین شانس خود را برای المپیکی شدن امتحان کند.

سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان پیش از اعزام به روسیه در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم سه سهمیه را کسب کنیم. اما همه می‌دانیم که شرایط خیلی سخت و خاص است. در وزن میرهاشم حسینی که یکی از شایسته‌ترین تکواندو کار ما محسوب می‌شود رقبای خیلی سختی حضور دارند و از طرفی به دلیل ظلمی که کشور انگلیس در حق این بازیکن کرد کار او را بسیار سخت‌تر هم کرد و با این ظلم فرصت طلایی میرهاشم را برای کسب امتیاز در رقابت‌های جهانی منچستر  را گرفت. امتیازی که به حتم شرایط را برای میرهاشم آسان‌تر می‌کرد.

او ادامه داد: سجاد هم شرایط دشواری دارد ولی با این حال مردانی در صورت نتیجه نگرفتن هم می‌تواند در رقابت‌های گرند اسلم شانس خود را دوباره امتحان کند. آرمین هادی‌پور هم نسبت به بقیه وضعیت مطلوب‌تری دارد. اما در مجموع پس از گذراندن یک دوره طولانی و طاقت‌فرسا امیدوارم هر سه نماینده کشورمان دست پر از روسیه برگردند.

او درباره نگرانی‌های ایجاد شده در مورد اخذ روادید ملی‌پوشان نیز توضیح داد: قطع سراسری اینترنت یکسری مشکلات را در زمینه اخذ ویزا برای تیم‌ملی به وجود آورد ولی برای حل این مشکل ما نماینده خودمان را به ترکیه فرستادیم و از این طریق برای کسب ویزا اقدام کردیم بنابراین جای نگرانی نیست. حضور ملی‌پوشان در رقابت‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت است به همین جهت از انجام هیچ کاری کوتاهی نمی‌کنیم در حالی که متاسفانه برخی رسانه‌ها در زمان مسابقات جهانی منچستر صادر نشدن ویزای برخی از ملی‌پوشان را دلایل دیگری مطرح کردند در حالی که این اتفاق صرفا کارشکنی انگلیس بود.

پولادگر در خصوص اعتراض مربیان لیگ به تجهیزات الکترونیکی داخلی اظهار کرد: به هر حال با توجه به شرایط حال حاضر کشور مجبور به استفاده از تولیدات داخلی هستیم. در این زمینه هم فقط دو تولید کننده داریم که می‌توانیم هوگو و کلاه‌های الکترونیکی را از آن‌ها خریداری کنیم. البته این تجهیزات پس از مراحل طولانی و کارهای کارشناسی تولید شدند و فکر نمی‌کنم مشکل خیلی زیادی هم داشته باشند.

نظر شما