خلیل زارعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

متقاضیان حاضر در کلاس B آسیا دوره فوتبالی‌شان تمام شده است/ سعی کردیم بهترین مربی را برای آموزش بیاوریم

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۸:۵۷
کد خبر: ۹۲۹۵۸۵
متقاضیان حاضر در کلاس B آسیا دوره فوتبالی‌شان تمام شده است/ سعی کردیم بهترین مربی را برای آموزش بیاوریم
مدیر برگزاری دوره مربیگری B آسیا گفت: همه بچه‌هایی که در این کلاس شرکت کردند اکثرا دوران بازی‌شان تمام شده ولی بعضی هستند که در حال حاضر هم مربی هستند هم بازیکن و هیچ اشکالی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خلیل زارعی، مدیر برگزاری دوره مربیگری B آسیا درباره برگزاری این دوره به خبرنگار برنا گفت:  این دوره‌ها در دو مرحله تشکیل شد که مرحله اولش از  25 آبان ماه لغایت 4 آذرماه برگزار شد. الان هم در حال حاضر مرحله دوم این دوره از 4 تا 13 آذرماه ادامه دارد. تعداد بچه‌هایی که در کلاس حضور  دارند 23 نفر هستند که همه شرایط لازم برای شرکت در این دوره را دارند. یعنی دارای مدرک B ایران یا C آسیا هستند که در این دوره به نام B آسیا شرکت کردند. همه بچه‌هایی که در این کلاس شرکت کردند اکثرا دوران بازی‌شان تمام شده ولی بعضی هستند که در حال حاضر هم مربی هستند هم بازیکن و هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه مدارک کافی را داشته باشند.

او در مورد مربیان حاضر در این دوره نیز توضیح داد: امیرحسین پیروانی از مربیان الیت ما در سطح آسیا هستند خدمت‌شان هستیم به عنوان مدرس دوره و همین طور دستیارانشان دکتر شاهین ریاحی هستند که البته ریاحی نیز از بچه‌های مدرس‌های الیت ما در فدراسیون فوتبال هستند.

وی ادامه داد: مدت انتظار برای دوره B آسیا به A آسیا دو سال است ولی اگر توسط مدرس توصیه شوند به یک سال هم تقلیل پیدا می‌کند. و از آنجایی که برگزاری A آسیا نیاز به حضور نماینده AFC دارد قطعا اگر کلاس‌های آسیایی  در این رده برگزار شود حتما از طرف FAC یک نفر به عنوان نماینده اعزام می‌شود که از کلاس و کیفیت و کمیت آن اطلاع داشته باشند و گزارشی تهیه کنند. اگر مدرس صلاح بداند برای کیفیت و بازدید کار بچه‌ها آیتمی است به نام وضعیت عملی بچه‌ها که آن برنامه را می‌گذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز