لیگ جهانی کاراته‌وان اسپانیا؛

راهیابی مهدی‌زاده به فینال/ عسگری و احمدی از دور رقابت‌ها کنار رفتند

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۲۳:۳۰:۳۳
کد خبر: ۹۲۹۶۹۰
راهیابی مهدی‌زاده به فینال/ عسگری و احمدی از دور رقابت‌ها کنار رفتند
بهمن عسگری در عین ناباوری با شکست مقابل حریفی از ایتالیا از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفتمین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا در حال برگزاری است و در جریان رقابت‌های روز نخست مردان، امیر مهدی زاده نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم ایران در دور نخست برابر کامیلو ولوزو دارنده مدال برنز جهان از شیلی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد، وی در دومین مبارزه نیز یونس حاج عامر دارنده مدال نقره جوانان اروپا از بلژیک را ۲ بر یک برد و در سومین مبارزه نیز مقابل استیون داکستا دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ و طلای اروپا ۲۰۱۹ از فرانسه ۳ بر صفر به برتری رسید.

مهدی زاده در یک چهارم نهایی نیز فوناهاشی ماسامیچی از ژاپن را ۶ بر ۲ برد و راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز مقابل هیروتو شینوهارا قهرمان آسیا ۲۰۱۹ از ژاپن را ۲ بر صفر برد و راهی فینال شد.

وی برای کسب مدال طلا باید به مصاف عبدالرحیم اوزر از ترکیه برود.

سعید احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن پس از دو پیروزی مقابل رقبای خود از اسپانیا و آذربایجان مقابل حریفی از برزیل شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری در دور نخست در دور نخست مقابل لورنزو پیترو مارسی از ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و ناباورانه حذف شد.

علی اصغر آسیابری دیگر نماینده ایران در این وزن در دور نخست مقابل انس گاریبوویچ از کرواسی ۳ بر یک به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز کویینتین ماهدین از بلژیک را ۹ بر صفر برد. آسیابری در دور سوم مقابل کن نیشیمورا از ژاپن ۶ بر یک پیروز شد اما در چهارمین مبارزه مقابل لوران داکاستا از فرانسه یک بر صفر شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش، آسیابری راهی گروه بازنده ها شد.

نظر شما