وقتی سازمان لیگ در خواب است؛

باشگاه پرسپولیس تا دقایقی دیگر خبر لغو یا انجام بازی را اعلام می کند

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۲:۱۳
کد خبر: ۹۲۹۸۷۲
باشگاه پرسپولیس تا دقایقی دیگر خبر لغو یا انجام بازی را اعلام می کند
در حالی که سازمان لیگ ساعتی پیش از برگزاری قطعی دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران خبر داد، باشگاه شمالی اعلام کرد این دیدار برگزار نخواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صبح امروز بود که با اعلام رسمی سازمان لیگ خبری مبنی بر انجام قطعی سه مسابقه هفته دوازدهم لیگ برتر در تهران و اصفهان روی خروجی سایت این سازمان رفت. بر اساس این خبر شاخص آلودگی هوا برای لغو مسابقات در دیدارهای داخلی 170اعلام شده که در حال حاضر این شاخص در شهر تهران بر اساس اعلام سایت کنترل کیفیت هوای تهران 146است، ضمن اینکه شاخص آلودگی هوا نیز رو به کاهش است و به این ترتیب مسابقه دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی و مسابقه پیکان تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه شهدا شهر قدس تهران طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می‌شود.

شاخص آلودگی هوا که در سایت شرکت کنترل کیفیت هوا در تهران و دو ورزشگاه آزادی و شهر قدس است درتصویر بالا قابل مشاهده است.

این خبری بود که سازمان لیگ بروی خروجی خود از ساعت 10:17منتشر کرد، دقایقی بعد باشگاه نساجی خبر از لغو این دیدار با تصمیم شورای تامین استان تهران داد. نکته جالب این است که مسولان فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار برنا اعلام می کنند اطلاعی ندارند و سازمان لیگ مسئولیت دارد و  سازمان لیگ نیز پاسخگوی تلفن نیستند و به نظر می رسد باشگاه نساجی به مراتب از آنها جلوتر است که این را باید جزو شگفتی های فوتبال ایران دانست. به هر حال قائمشهری ها که چند هزار هوادار آن در حال عزیمت به تهران هستند و این تیم در تهران هم برای خود هوادارنی دارد و به نظر می رسد اطلاعات آنها دقیق تر از سازمان لیگ است.

اما یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت، تا دقایقی دیگر به صورت رسمی برای هواداران درباره انجام یا عدم انجام بازی اطلاع رسانی می کنیم و هوادران اخبار موثق را از سایت باشگاه پیگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز