سفر استانی وزیر ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان؛

سلطانی‌فر: استادیوم ٢ هزار نفری نیک‌شهر ارزش اقتصادی بالای٢٠ میلیارد تومان دارد/ هدفمان گسترش اماکن ورزشی در نقاط محروم و دورافتاده است

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۴:۵۵
کد خبر: ۹۲۹۹۵۴
سلطانی‌فر: استادیوم ٢ هزار نفری نیک‌شهر ارزش اقتصادی بالای٢٠ میلیارد تومان دارد/ هدفمان گسترش اماکن ورزشی در نقاط محروم و دورافتاده است
وزیر ورزش و جوانان افتتاح استادیوم زیبای ٢ هزار نفری نیک شهر و ٦ زمین مینی فوتبال در نقاط مختلف روستایی استان سیستان و بلوچستان را هدیه دولت تدبیر و امید به مردم این استان عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر بعد از افتتاح استادیوم ٢ هزار نفری شهید صغیرا در شهرستان نیک شهر ، این ورزشگاه زیبا و بزرگ را هدیه دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان نیک شهر و استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و اظهار داشت : افتخار مَی کنیم که با وجود محدودیت ، در نقاط محروم و کمتر برخوردار که دارای استعداد ورزشی هستند ، اماکن ورزشی را افتتاح مَی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این استادیوم با اعتباری بالغ بر ١٤ میلیارد تومان افتتاح مَی شود اما ارزش اقتصادی آن در حال حاضر بیش از ٢٠ میلیارد تومان است.

دکتر سلطانی فر احداث اماکن ورزشی از استخرها سرپوشیده تا سالن های چند منظوره و گسترش زمین های مینی فوتبال را از برنامه های زیرساختی این وزارتخانه عنوان و ابراز امیدواری کرد که هر سال ، ٣٠ تا ٤٠ زمین مینی فوتبال در نقاط مختلف استان به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان از استعدادهای استان سیستان و بلوچستان در رشته های مختلف ورزشی به نیکی یاد کرد و اظهار داشت : با گسترش اماکن ورزشی امکان ظهور و بروز استعدادها وجود دارد که  همین عاملی مَی شود که در آینده اخبار خوبی از موفقیت ورزش استان سیستان و بلوچستان بشنویم.

نظر شما