هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛

مصاف صدرنشین لیگ با شهداب/ شاگردان عطایی مقابل سایپا صف‌آرایی می‌کنند

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۴:۳۵:۴۹
کد خبر: ۹۳۰۰۴۳
مصاف صدرنشین لیگ با شهداب/ شاگردان عطایی مقابل سایپا صف‌آرایی می‌کنند
تیم صدرنشین شهرداری ورامین در هفته دهم لیگ برتر در خانه مقابل شهداب یزد قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری شش دیدار در حالی برگزار می‌شود که طبق اعلام رسمی سازمان لیگ پس از پایان این هفته لیگ برتر والیبال به دلیل برگزاری اردوهای تیم‌ملی برای حضور موفق در آخرین مرحله انتخابی المپیک 2020 توکیو به تعطیلی 50 روزه خواهد رفت.

در مهمترین بازی این هفته نارنجی پوشان سایپا در خانه از شاگردان بهروز عطایی پذیرایی خواهند کرد. شاگردان ناصر شهنازی که هفته گذشته مقابل فولاد سیرجان به پیروزی رسیدند قطعا در دیداری که میزبانی را نیز بر عهده دارد تلاش می‌کنند تن به شکست ندهند. نماینده مازندران نیز که تا پایان هفته نهم با کسب 12 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد تلاش خواهد کرد به پنجمین برد خود برسد و جایگاه خود را در جدول دره بندی ارتقا دهد.

اما در دیگر بازی حساس هفته دو تیم پیام مشهد و شهرداری ارومیه مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. نماینده ارومیه که هفته گذشته در خانه شکست سنگینی را از صدر نشین لیگ متحمل شد در این هفته مقابل شاگردان اکبر خداوردی به دنبال برد خواهد بود. شهرداری ارومیه که پر ستاره‌ترین تیم در لیگ امسال به شمار می‌رود در مجموع با کسب 11 امیتاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد و نماینده مشهد نیز به 3 پیروزی و 9 امیتاز هشتمین تیم جدول لیگ برتر است.

شهرداری ورامین قهرمان فصل گذشته و صدرنشین فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر نیز امروز از ساعت 17 در خانه میزبان شهداب یزد خواهد بود. هر چند که شاگردان میرحسینی تا به امروز نتایج خوبی در مقایسه با شهرداری ورامین به دست نیاورند ولی با توجه به پیروزی که مقبال نارنجی پوشان سایپا کسب کردند می‌توانند نتیجه گیری ورامینی‌ها را در خانه مشکل کنند.

اما در سایر بازی‌های هفته دهم شهروند اراک در خانه میزبان طلایی پویان اصفهان خواهد بود، فولاد سیرجان در یزد مقابل خاتم اردکان صف آرایی خواهد و  در مریوان نیز دو تیم پیکان و راه یاب ملل رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

تیم شهرداری گنبد نیز این هفته  با قرعه استراحت روبرو است.

برنامه هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

* شهروند اراک ـ فولاد سپاهان اصفهان

* سایپا تهران ـ کاله مازندران

* شهرداری ورامین ـ شهداب یزد

* خاتم اردکان ـ فولاد سیرجان ایرانیان

* پیام خراسان ـ شهرداری ارومیه

* راهیاب ملل مریوان ـ پیکان تهران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز