سپاهان ۲ - استقلال ۲؛

فرار قلعه نوعی از باخت در وقت داوری/ سپاهان به صدر برگشت

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۹:۰۲
کد خبر: ۹۳۰۱۱۳
فرار قلعه نوعی از باخت در وقت داوری/ سپاهان به صدر برگشت
در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر ایران تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان به تساوی دو بر دو دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی  خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر ایران تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند.

در مهمترین لحظات نیمه نخست در دقیقه 9 ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود استقلال را وریا غفوری زد، اما توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد. همچنین در دقیقه 14 ارسال یک توپ بلند پشت مدافعان استقلال با ضربه ولسیانی همراه شد تا سپاهان به گل نخست برسد و با همین گل شاگردان قلعه نویی با پیروزی به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار ساعت 16:08 آغاز شد و دو تیم ابتدا بازی متعادلی داشتند اما در ادامه استقلال تیم برتر میدان بود، دقیقه 51 توپ ارسالی از نقطه کرنر به دست کی‌روش برخورد کرد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و بازی چند دقیقه‌ای به دلیل اعتراض بازیکنان و نیمکت‌نشینان استقلال  دچار وقفه شد و در ادامه بازی آبی پوشان خیلی زود در دقیقه 57 پاس در عرض وریا غفوری با شوت قائدی همراه شد تا استقلال گل مساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه 63بازی بعد از وقفه به دلیل مصدومیت یزدانی و تعویض اجباری او که آرش رضاوند مجددا به جریان افتاد تا دو تیم در تعویض های اجباری هم مساوی شوند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 79 ارسال کرنر از سوی قائدی با ضربه سر عالی شیخ دیاباته همراه شد تا استقلال دو بر یک از حریفش پیش بیفتد.

در ادامه این دیدار سپاهان چند موقعیت داشت و امید نورافکن  موفق شد در دقیقه90+5 بازی را به تساوی کشاند.

این دیدار با 6 دقیقه وقت تلف شده با نتیجه 2بر2 به پایان رسید و بدین ترتیب سپاهان 23 امتیازی شد و بدلیل تفاضل گل بهتر نسبت به شهر خودرو  به صدر جدول صعود کرد و بعد از شاگردان گل‌محمدی در شهر خودرو که با همین امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفتند استقلال هم با 22 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز