حریف سپاهان شدیم ولی حریف داوری نشدیم؛

فتحی: داور صدر جدول را از ما گرفت/ می‌توانم بگویم متاسفم

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۷:۱۶
کد خبر: ۹۳۰۱۳۹
فتحی: داور صدر جدول را از ما گرفت/ می‌توانم بگویم متاسفم
مدیر عامل باشگاه استقلال با انتقاد از داور دیدار سپاهان گفت:ما حریف سپاهان شدیم ولی حریف داوری نشدیم، داور دو امتیاز خوب را از ما گرفت.

به گزرش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیرحسین فتحی بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی خوب بود. همه کارشناسان و فوتبالی‌ها بازی را دیدند و همه استقلال را تحسین کردند. سپاهان در برابر ما واقعا چیزی نداشت. ما حریف سپاهان شدیم ولی حریف داوری نشدیم، داور دو امتیاز خوب را از ما گرفت. داور صدر جدول را از ما گرفت.

او افزود: این داور (زاهدی‌فر) برای چندمین بار است که این کار را با ما می‌کند و نمی‌دانم کمیته داوران فدراسیون فوتبال چه اصراری دارد که این داور را برای بازی‌های ما انتخاب کند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به داوری این بازی اعتراض می‌کنند، گفت‌: ما با تمام وجودمان اعتراض می‌کنیم تا حق استقلال و هواداران را بگیریم ولی متاسفانه زحمات استقلال به دست این داور از بین رفت و نتوانستیم از اصفهان با سه امتیاز برگردیم و به صدرجدول برسیم.

فتحی در واکنش به این که اعتراضات استقلال به داوری تا به این جای فصل تاثیری در روند داوری‌ها نداشته بیان کرد: متاسفانه همین طور است. ما قبلا هم راجع به این داور اعتراض کرده بودیم. ایشان به تنهایی شاید ۹ تا ۱۲ امتیاز از ما گرفته اما اصرار بر ایشان بود. آن ضربه (هند پنالتی کی‌روش) هند نبود، آن ضربه اسپک و ابشار در والیبال بود که همه دیدند به جز داور. چرا داور ندید؟ فقط می‌توانم بگویم متاسفم.

او در پایان اضافه کرد: تیم بسیار خوب و عالی بود. فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود و فکر نکنم هیچ تیمی جلوی سپاهان به این شکل بازی کرده باشد و اینطور سپاهان را در اختیار بگیرد.

نظر شما