شجاعیان و روایت جدید از وضعیت‌اش؛

صحبت‌های تکان دهنده ستاره استقلال خبرساز شد+عکس

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۲:۴۲
کد خبر: ۹۳۰۱۵۲
صحبت‌های تکان دهنده ستاره استقلال خبرساز شد+عکس
ستاره تیم فوتبال استقلال گفت: فکر کردم اگر پیگیر موضوع آسیب دیدگی در یک زمان در دو بازی مختلف شوم در نهایت دیوانه خواهم شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ داریوش شجاعیان بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال که این روز‌ها پس از جراحی دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد روایت جدیدی را از وضعیت‌اش بازگو کرد.

شجاعیان درباره پارگی رباط صلیبى که در اتفاقى عجیب هر ٢ بار درست در دقیقه 36:08 بازی با سایپا وذوب‌آهن رخ داد گفت: زمانی که متوجه شدم مصدومیت من در ۲ بازی مختلف برابر سایپا و ذوب آهن بوده در ابتدا برایم تعجب آور بود و فکر نمی‌کردم آسیب دیدگی من در یک زمان مشترک رخ داده باشد. از طرفی فکر کردم اگر پیگیر این موضوع شوم در نهایت دیوانه خواهم شد و برای همین اصلا به دقایق مصدومیتم که در هر ۲ بازی یکسان بود فکر نکردم.

101

او درباره تمدید قراردادش گفت: در حال حاضر صحبتی برای تمدید قراردادم نشده، اما من از بچگی استقلالی بودم و در خانواده ما تنها خواهر و برادرم پرسپولیسی هستند که آن‌ها هم از زمان بدو ورود من به استقلال، استقلالی شدند. به هر حال سال آخر قراردادم با استقلال است و دوست داشتم به تیم کمک کنم.

گفتنی است صحبت‌های شجاعیان درباره پارگی رباط صلیبی در یک زمان بازتاب فروانی در فضای مجازی داشت و بسیاری از هواداران استقلال پس ازاین صحبت برای او پیام‌های مختلفی به اشتراک گذاشتند و برای این بازیکن آرزوی سلامتی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز