حسن رنگرز در گفتگو با خبرگزاری برنا:

منتظر اعلام زمان برگزاری جام جهانی ازسوی اتحادیه کشتی هستیم/ لغو میزبانی تهران صحت ندارد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۵:۵۹:۴۳
کد خبر: ۹۳۰۱۶۹
منتظر اعلام زمان برگزاری جام جهانی ازسوی اتحادیه کشتی هستیم/ لغو میزبانی تهران صحت ندارد
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: منتظر اعلام زمان برگزاری از سوی فدراسیون اتحادیه جهانی هستیم و اینکه گفته می شود این رقابت ها برگزاری این مسابقات در تهران کنسل شده است به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن رنگرز پیشکسوت کشتی ایران و سخنگوی فدراسیون پیرامون اقدام اتحادیه جهانی کشتی در حذف تورنمنت جام جهانی کشتی فرنگی در تهران به خبرنگار برنا گفت: در این‌باره باید ابتدا به این نکته اشاره کنم که فدراسیون جهانی با توجه به اینکه تاریخ قطعی این رقابت‌ها مشخص نشده بود نام این رقابت‌ها را از تقویم خود حذف کرده است و این به معنای عدم برگزاری مسابقات نیست.

 وی افزود: ما ۳ روز پیش نامه جدیدی به اتحادیه جهانی کشتی زده‌ایم و دو تاریخ را برای برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرده ایم و منتظر اعلام زمان برگزاری از سوی فدراسیون اتحادیه جهانی هستیم و اینکه گفته می شود این رقابت ها برگزاری این مسابقات در تهران کنسل شده است به هیچ وجه صحت ندارد.

قهرمان پیشین کشتی جهان با اشاره به این موضوع که مسئولان فدراسیون در حال رایزنی و پیگیری موضوع از اتحادیه جهانی کشتی هستند اظهار داشت: رسانه ها منتظر اعلام  زمان برگزاری این رقابت‌ها از سوی فدراسیون باشند و به محض اینکه تاریخ مسابقات نهایی شود اطلاع رسانی  می‌شود و این رقابت ها به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. اینکه برخی می‌گویند مسابقات با توجه به حذف در تقویم فدراسیون جهانی برگزار نمی شود، چنین چیزی صحت ندارد و به امید خدا تهران میزبانی مسابقات جهانی را خواهد داشت.

رنگرز درباره حضور کشتی گیران آزادکار کشورمان در مسابقات روسیه و اینکه چرا فردی از ملی پوشان فرنگی در این رقابت‌ها حضور نداشت تصریح کرد: در مورد مسابقات جایزه بزرگ روسیه باید به این نکته توجه کنیم که تدابیر فنی سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی با یکدیگر متفاوت است و از طرفی روس‌ها با توجه به سیاست های فنی خود با برگزاری چنین رقابت بزرگی که جوایز نفیسی دارد و دعوت از کشتی آماده ایران می‌خواهند برترین نفرات خود را به بهترین شکل و محک بزنند. در کشتی فرنگی نیز برای گرایی دعوتنامه‌ای ارسال شده بود اما با توجه به سیاست های فنی محمد بنا ترجیح داد محمدرضا گرایی در این رقابت‌ها حضور پیدا نکند. غلامرضا محمدی به همراه محمد بنا از برترین مربیان حال حاضر جهان هستند و طبیعی است سیاست فنی متفاوتی و حتی خاص به خود را داشته باشند.

 قهرمان اسبق کشتی آسیا در پاسخ به این سوال که آیا اقدام روس‌ها در این راستا نیست که می‌خواهند در سال منتهی به المپیک حریفان اصلی خود را محک بزنند بیان کرد: این موضوع نیز می‌تواند وجود داشته باشد، اما به شما قول می‌دهم به امید خدا و با تلاش بچه‌ها یکی از خوشرنگ‌ترین مدال‌های ما در المپیک در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی به دست خواهد آمد. خوشبختانه کادر فنی تیم‌های ملی با تلاش و کوشش زیاد در حال آماده سازی ملی‌پوشان هستند و من فکر می کنم در برهه فعلی همه باید از تیم‌های ملی حمایت کنیم و اجازه بدهیم تا آنها با آرامش به کار خود ادامه دهند و انشاالله بتوانند نتایج خوبی را برای کشورمان رقم بزنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز