داود سیدعباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال با استراماچونی راهش را پیدا کرده است/ تیم با ثبات قهرمان می‌شود/ پنالتی می‌توانست صدرنشین لیگ را عوض کند!

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۷:۴۵:۰۳
کد خبر: ۹۳۰۱۷۲
استقلال با استراماچونی راهش را پیدا کرده است/ تیم با ثبات قهرمان می‌شود/ پنالتی می‌توانست صدرنشین لیگ را عوض کند!
هافبک سابق فوتبال ایران گفت: استقلال با استراماچونی راهش را پیدا کرده است و این بسیار مهم است که تیم می‌تواند یک بازی روان، هجومی و تماشاگرپسند از خود به نمایش می‌گذارد و تحسین همگان را درپی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی هافبک سابق فوتبال ایران و باشگاه استقلال درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: استقلال در این دیدار می‌توانست برنده باشد و در اصفهان نشان داد تیم به چه شرایط آرمانی رسیده و شاید اگر آن پنالتی گرفته می‌شد هم اکنون جای دو تیم در صدر جدول عوض شده بود. استقلال با استراماچونی راهش را پیدا کرده است و این بسیار مهم است که تیم می‌تواند یک بازی روان، هجومی و تماشاگرپسند از خود به نمایش می‌گذارد و تحسین همگان را در پی داشته است.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه پیرامون وضعیت لیگ و مدعیان قهرمانی  نیز عنوان کرد: یک سری تیم‌ها نوسانشان خیلی کمتر بوده ولی بقیه تیم‌ها نوسان زیادی داشتند. فکر می‌کنم امسال 5 تیم شانس قهرمانی دارند و مدعی قهرمانی هستند و الان فکر می‌کنم جدول 2 تکه شده و 5 تیم مدعی قهرمانی دارند و یک سری تیم‌ها میانه جدول و یک سری برای نیفتادن می‌جنگند.

سیدعباسی درباره وضعیت تیم ملی نیز اظهار اشت: هر مربی که می‌رود و مربی جدیدی می‌آید یک زمانی طول می‌کشد تا بخواهد به شرایط تیم عادت کند و تیم ملی ما هم این شرایط را دارد، همانگونه که  استقلال هم داشت. موفقیت در این شرایط به این بستگی دارد چه کسی بتواند زودتر به شرایط ایده‌آل تیمی‌اش زودتر دست پیدا کند و ترکیب خودش را بشناسد و سیستم خودش را بتواند پیاده کند.

وی درباره نگرانی هوادارن پرسپولیس نیز گفت: کالدرون هم به نظر من مربی خوب و صاحب سبکی است. پرسپولیس هم الان وضعیتش  در جدول خوب است و هنوز خیلی مانده تا پایان فضل و آن تیمی که ثبات بیشتری داشته باشد قهرمان است.

نظر شما