هفتمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان – مادرید ۲۰۱۹؛

گنج زاده دومین فینالیست کاراته ایران

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۶:۲۸
کد خبر: ۹۳۰۱۷۹
گنج زاده دومین فینالیست کاراته ایران
س۹جاد گنج زاده توانست به فینال وزن 84+ کیلوگرم هفتمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان – مادرید 2019 راه یابد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سجاد گنج زاده با برتری مقابل رقبای خود به فینال وزن 84+ کیلوگرم راه پیدا کرد تا دومین فینالیست کاراته ایران در لیگ جهانی مادرید 2019 باشد.

گنج زاده در گروه دوم این وزن بعد از یک دور استراحت «مارتینز» از اسپانیا را 3 بر صفر شکست داد و در ادامه یک بر صفر «آنجلو کاسیچ» از کرواسی را از پیش رو برداشت و سپس با پیروزی 4 بر 2 در پیکار با «کاگاوا» از ژاپن به نیمه نهایی صعود کرد. او در نیمه نهایی برابر حریف شیلیایی خود به برتری 3 – 3 دست یافت تا فینالیست شود.

در همین وزن صالح اباذری نیز دور نخست استراحت داشت و در ادامه «اندرس اوزرس» از لتونی را شکست داد و سپس «برایان ایر» از آمریکا را 5 بر صفر از پیش رو برداشت و با برتری 3 بر صفر مقابل «گوگیتا»ی گرجستانی راهی نیمه نهایی شد. اباذری در مرحله نیمه نهایی برابر حریف فرانسوی اش شکست خورد تا به جدول بازنده ها برود و برای مدال برنز تلاش کند. در این وزن ایران دو نماینده دیگر به نام های حیدری و عاشوری داشت که حیدری از دور رقابت ها کنار رفت و عاشوری در جدول شانس مجدد باقی ماند.

امروز همچنین در وزن 84- کومیته مردان ذبیح الله پورشیب پس از باخت برابر حریف قزاقستانی خود به جدول شانس مجدد رفت تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

رزیتا علیپور در وزن 61- کومیته بانوان دیگر نماینده ایران بود که پس از باخت در دور نخست برابر حریف ژاپنی از دور مسابقات کنار رفت.

در روز نخست مسابقات نیز امیر مهدی زاده و علی اصغر آسیابری به فینال و دیدار رده بندی اوزان 67- و 75- کیلوگرم صعود کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز