به منظور ارج نهادن به مقام شامخ قهرمانان؛

پلاک افتخار دو قهرمان کشتی جهان بر سردرب منزلشان نصب شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۴:۰۴
کد خبر: ۹۳۰۵۰۲
پلاک افتخار دو قهرمان کشتی جهان بر سردرب منزلشان نصب شد
به منظور ارج نهادن به مقام شامخ قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش کشورمان، پلاک افتخار دو قهرمان و پیشکسوت کشتی جهان و المپیک، بر سردرب منزلشان نصب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بنا بر دستور رییس کمیته ملی المپیک و برای ارج نهادن به مقام شامخ المپین‌ها و افتخار آفرینان ورزش ایران، پلاک افتخار محمد نصیری سرشت، المپین، قهرمان و پیشکسوت وزنه برداری جهان و المپیک و همچنین سید علی اکبر حیدری، المپین، قهرمان و پیشکسوت کشتی کشورمان روز گذشته با حضور حسن رنگرز مشاور رئیس کمیته و رئیس موزه ملی ورزش و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک بر سردرب منزلشان در تهران نصب شد.

گفتنی است سید علی اکبرحیدری المپین و پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان دارنده نشان برتر بازی‌های المپیک 1964 و نشان نقره بازی‌های آسیایی 1966است.

همچنین محمد نصیری سرشت، المپین و پیشکسوت وزنه برداری کشورمان نیز دارنده یک نشان طلا، نقره و برنز بازی‌های المپیک و 5 نشان طلا، یک نقره و دو برنز در مسابقات جهانی و سه نشان طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی است.

‌ پیش از این نیز نمایندگان کمیته ملی المپیک با حضور در شهرستان‌های مختلف با اهدا لوح تقدیر، پلاک افتخار برخی دیگر از قهرمانان و المپین‌های ورزش کشور را نصب کرده بودند.

با برنامه‌ریزی و رایزنی صورت گرفته توسط کمیته ملی المپیک مقرر است تا در سال آینده در نزدیک‌ترین بوستان و پارک به منازل قهرمانان المپیک، سردیس این عزیزان ساخته و نصب گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز