هفتمین مرحله لیگ جهانی کاراته-اسپانیا؛

گنج زاده آخرین مدال ایران را هم طلایی کرد/۲طلا و ۲ برنز حاصل تلاش ملی پوشان کشورمان

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۸:۵۷
کد خبر: ۹۳۰۶۷۵
گنج زاده آخرین مدال ایران را هم طلایی کرد/۲طلا و ۲ برنز حاصل تلاش ملی پوشان کشورمان
سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در فینال این وزن با غلبه بر حریف فرانسوی صاحب مدال طلا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در فینال این وزن با غلبه بر حریف فرانسوی صاحب مدال طلا شد.
در ادامه هفتمین مرحله لیگ جهانی کاراته از صبح روز (جمعه) با حضور 737 کاراته کا از89 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن پاولوین مادرید آغاز شده است.سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان، دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در دور دوم به مصاف مارکوس مارتینز از اسپانیا رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود گنج زاده به پایان رسید. در دور سوم، گنج زاده به مصاف آنجلو کوسیچ از کرواسی رفت و این دیدار با نتیجه یک برصفر به سود گنج زاده به پایان رسید. وی در مرحله بعدی به مصاف کاگاوا از ژاپن رفت و این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود گنج زاده تمام شد. گنج زاده در نیمه نهایی به مصاف رودریگو روجاس از شیلی رفت و این دیدار هم با نتیجه سه بر سه به سود گنج زاده تمام شد.

گنج زاده در فینال آخرین مرحله از مسابقات لیگ جهانی در سال 2019  به مصاف «جاکوکت» از فرانسه رفت و این دیدار در پایان با نتیجه  4 بر صفر به سود گنج زاده به پایان رسید و گنج زاده دومین مدال طلای ایران را کسب کرد.

گفتنی است پیش از گنج زاده مهدی زاده نخستین مدال طلای ایران را بدست آوردو قبل او نیز امروز در وزن 84+ مردان، صالح اباذری در دیدار رده بندی با نتیجه 2 بر صفر مهدی عاشوری را شکست داد تا به مدال برنز دست یابد. در وزن 68+ بانوان نیز حمیده عباسعلی برابر آیاکو سایتو از ژاپن به برتری یک بر صفر رسید تا صاحب مدال برنز شود.

بدین ترتیب پرونده تیم اعزامی کشورمان به آخرین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی در سال2019 با دو طلا و دو برنز بسته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز