مسافران رقابت‌های جهانی شورین کمپو شناخته شدند؛

صالحی: با کسب افتخارات بیشتر، پاسخگوی حمایت‌های فدراسیون کاراته خواهیم بود

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۱:۲۹
کد خبر: ۹۳۰۸۰۰
صالحی: با کسب افتخارات بیشتر، پاسخگوی حمایت‌های فدراسیون کاراته خواهیم بود
در پایان مسابقات حساس قهرمانی کشور مسافران رقابت‌های جهانی شورین کمپو شناخته شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های قهرمانی کشور سبک شورین کمپو کای کان کاراته ایران با حضور ۴۵ نفر از بهترین های این رشته، روز جمعه هشتم آذرماه، به میزبانی مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد و در پایان، چهره نفرات برتر جهت اعزام به رقابتهای جهانی ۲۰۲۰ تایلند مشخص شد.

 در این پیکارها قهرمانان برتر به ترتیب، پنج، دو و یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت کردند.

 اسامی مدال آوران به شرح زیر است: 

۷۵- کیلو: 

نفر اول اصغر جباری

نفر دوم سید اسماعیل عسگری

نفر سوم حسن رضادادی

سوم مشترک امیر حسین علیپور

۷۵+کیلو:

نفر اول سید مجتبی دژپسند

نفر دوم مهرداد رمضانی

نفر سوم آرش علیزاده

سوم مشترک امیر رضا مرادیان

در حاشیه رقابتها سیدمحمد صالحی رییس سبک شورین کمپو در گفت و گوی کوتاهی پیرامون این رویداد اظهار داشت: مسابقات در دو وزن با حضور ۴۵ کاراته کا مطرح از ۲۱ استان کشور به منظور شناخت نفرات منتخب سبک برای اعزام به رقابتهای جهانی ۲۰۲۰ تایلند انجام گرفت که از حساسیت زیادی برخوردار بود.

وی ادامه داد: همه ورزشکاران حاضر از مدال آوران جهانی، آسیایی، بین المللی و کشوری بودند که این موضوع بر کیفیت و سطح فنی مبارزات بیش از پیش افزوده بود. جدای از این مساله، حضور بیش از ۸۰۰ تماشاگر تنور مسابقات را گرم تر کرده بود و نشان از علاقه و اشتیاق خانواده ها به ورزش کاراته آزاد داشت که جای امیدواری است.

صالحی یادآور شد: نفر اول هر وزن علاوه بر دریافت جایزه نقدی ۵ میلیون تومانی به صورت مستقیم جواز حضور در رقابتهای جهانی که بهمن ماه سال جاری در کشور تایلند برگزار می شود را بدست آورد. ضمن آنکه نفرات دوم و سوم هر کدام به ترتیب دو و یک میلیون تومان هدیه نقدی دریافت کردند.

رییس سبک شورین کمپو تاکید کرد: قصد داریم در رقابتهای جهانی، حضور قدرتمندی داشته باشیم؛ به همین خاطر با تشکیل اردوی آماده سازی، نفرات منتخب خود را از هر نظر آماده حضور در این رویداد معتبر می کنیم.

صالحی در پایان با قدردانی از حمایتهای فدراسیون کاراته گفت: خوشبختانه مسوولان فدراسیون به ویژه آقای طباطبایی رییس و مومنی دبیر کاراته کشور نگاه ویژه ای به سبک شورین کمپو دارند و همواره در هر رخدادی به ویژه اعزام های برون مرزی مساعدت و همکاری لازم را با ما داشته اند؛ از همین رو وظیفه خود می دانم از حمایتهای آنان قدردانی و امیدوارم با کسب افتخارات بیشتر بتوانیم پاسخگوی اعتماد و محبت این عزیزان باشیم.

نظر شما